دریای عمان مواج است، هشدار هواشناسی به قایق های صیادی

به گزارش مجله دور زمین، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد در منطقه سیستان تا اوایل هفته آینده در منطقه تداوم دارد.

دریای عمان مواج است، هشدار هواشناسی به قایق های صیادی

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

محمدرضا امیرمرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان گفت: وزش باد شدید که از اوایل هفته گذشته در شمال سیستان و بلوچستان آغاز شده امروز به 95 کیلومتر در ساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شمال استان باد شدید و گرد و خاک و در نقاط مستعد، طوفان گرد و خاک تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و سرعت وزش باد در سیستان را در این مدت 94 کیلومتر بر ساعت است و این وضعیت تا اوایل هفته آینده در منطقه تداوم دارد به طوری که سرعت وزش باد به حدود 105 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.

وی توضیح داد: تحت تاثیر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در سیستان در نواحی مرکزی و جنوبی استان نیز در این مدت افزایش غبار رخ می دهد و در بعضی ساعات وزش باد همراه با گرد و خاک قابل توجه است.

امیرمرادی اضافه نمود: دریای عمان همچنان مواج و متلاطم است و ارتفاع امواج در نواحی شرقی آن به حدود 2 متر می رسد و لذا می طلبد شناورهای صیادی از رفتن به دریا خودداری نمایند.

وی توضیح داد: در 24 ساعت گذشته زاهدان با دمای 24 درجه و دلگان با دمای 48 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 570

به "دریای عمان مواج است، هشدار هواشناسی به قایق های صیادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریای عمان مواج است، هشدار هواشناسی به قایق های صیادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید