تور تایلند ارزان: پارک های ملی تایلند، بهشت های کوچک استوایی

به گزارش مجله دور زمین، پارک های ملی تایلند

تایلند کشور استوایی بسیار زیبای قاره آسیا است که پارک های ملی فراوان آن، یکی از جذابیت های این کشور محسوب می گردد. اگر تور تایلند را برای سفر انتخاب کردید، پیشنهاد می کنیم حتما از پارک های ملی آن هم که تضاد جالبی با زندگی شهری و مدرن دارند، تماشا کنید. قطعا بخش بزرگی از طبیعت دست نخورده تایلند را در این پارک ها پیدا خواهید کرد. در ادامه همراه خبرنگاران، گشتی در تعدادی از این پارک ها می زنیم:

تور تایلند ارزان: پارک های ملی تایلند، بهشت های کوچک استوایی

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

پارک مو کو سورین

مو کو سورین، گروهی محافظت شده از جزایر در دریای آندامان در 60 کیلومتری (37 مایلی) سرزمین اصلی است. این جزایر، بسیاری از نقاط بزرگ غواصی با آب های روشن، صخره های مرجانی خیره نماینده و انواع ماهی، لاک پشت های دریایی و دیگر حیات دریایی را ارائه می نمایند. بعلاوه بعضی نقاط بزرگ غواصی مانند ریشلیو راک، وجود دارد که سایت غواصی معروف دنیا تلقی می گردد. می توانید تورهای سازمان یافته ای را به این پارک دریایی و یا بازدید از آن، ترتیب دهید. بعضی از جزایر، کمپینگ و یا خانه های ییلاقی را برای اجاره فراهم می نمایند. اگر می خواهید زمانی را صرف استراحت در ساحل و یا غواصی نمایید، پارک ملی مو کو سورین مقصدی ایده آل است .

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ در خلیج تایلند، پارک ملی دریایی متشکل از 42 جزیره است. برترین راه برای تماشا این پارک استفاده از گشت قایق و یا اجاره قایق است. قایق های تندرو و قایق های پاروئی، هر دو در اینجا محبوب هستند. اگر می خواهید یک یا چند شب اقامت داشته باشید، می توانید چادر یا خانه های ییلاقی را اجاره کنید . چندین جزایر دارای سواحل شنی سفید رنگ زیبا هستند در حالی که بقیه، کوهستانی می باشند که در آن می توانید پیاده روی کنید و از منظره ها جالب لذت ببرید. علاوه بر طیف گسترده ای از حیات دریایی، ممکن است شاهد میمون ها، سمورها، گرازهای وحشی، برگ های گرد و خاکی و میمونها در جزایر باشید.

پارک ملی خائو سوک

این پارک ملی واقع در استان تانی سورات، عمدتا شامل جنگل انبوه است. در واقع، منطقه پربارانی در تایلند تلقی می گردد که به حمایت از تنوع گسترده ای از گیاهان و حیوانات، یاری می نماید. علاوه بر صدها گونه پرنده، این پارک دارای گربه های وحشی، گوزن ها، خوک های خرطوم دراز، فیل ها و گرازها می باشد. بعلاوه می توانید یکی از بزرگترین گلکاری های دنیا را در اینجا پیدا کنید، Rafflesia kerrii کمیاب، در تایلند، که تنها در Khao Sok وجود دارد. فصل خشک، بین ماه های ژوئن و اکتبر، زمان مناسبی برای بازدید است. بین آوریل و ژوئن، فصل باران های موسمی است، زمانی که جاری شدن سیل شایع است و بسیاری از مسیرها لغزنده می باشند.

پارک ملی مو کو سیمیلان

پارک ملی مو کو سیمیلان، یکی دیگر از پارک های دریایی تایلند است، مجمع الجزایری متشکل از 11 جزیره 70 کیلومتر (43 مایل) دور از سواحل دریای آندامان. این جزایر گرانیتی در بالا سر آب، زیباتر از پایین آب هستند، با جنگل انبوه در قسمت بالائی، احاطه شده با سواحل سفید و حاشیه صخره های مرجانی. بین دسامبر و آوریل، آب، بسیار روشن است و زمان خوبی برای غواصی و شیرجه رفتن به شمار می رود. بعضی از جزایر، مانند کو Miang و Ko Simlan، دارای هتل ها و رستوران ها هستند. چندین شرکت وجود دارند که ارائه دهنده تورهای غواصی جزایر می باشند. در بعضی از این ها، می توانید برای چند شب در قایق بمانید و در طول روز به تور گشت و گذار غواصی بروید.

پارک ملی آئو فانگ نگا

پارک ملی آئو فانگ نگا، پارکی دریایی در جنوب تایلند در استان نگا فانگ است. چند چیز برای تماشا در این پارک وجود دارد، بنابراین خوب است اگر بتوانید حداقل چند روز را در اینجا صرف کنید. این پارک شامل خلیجی از 42 جزیره کارست با چندین ساحل زیبا، صخره های جالب توجه سنگ آهک، غارها و تالاب ها برای اکتشاف می باشد. با توجه نام خود پس از اینکه بخشی از فیلم مردی با اسلحه طلایی در اینجا فیلمبرداری شد، محبوب ترین نقطه، جزیره جیمز باند است، . اگر دوست دارید به کشف غارها بپردازید، می توانید سفری یک روزه را به غار کوه Panak غار بروید.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2097

به "تور تایلند ارزان: پارک های ملی تایلند، بهشت های کوچک استوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: پارک های ملی تایلند، بهشت های کوچک استوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید