خبرنگاران دولت با واگذاری زمین ارزان فراوری مسکن در کرمان را رونق ببخشد

به گزارش مجله دور زمین، کرمان - خبرنگاران - رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان کرمان گفت: دولت با ارائه مشوق های بانکی، تخفیف در صدور پروانه ساختمانی و واگذاری زمین ارزان قیمت به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مسکن و همچین وام های کم بهره و بلندمدت به خریداران به رونق بخش مسکن یاری کند.

خبرنگاران دولت با واگذاری زمین ارزان فراوری مسکن در کرمان را رونق ببخشد

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محسن شهریاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش مسکن یکی از مهمترین ارکان اقتصاد کشور محسوب می گردد باید در بُعد اقتصاد کلان برنامه ریزی لازم از سوی دولت برای افزایش فراوری و مهار قیمت ها انجام گیرد.

وی گفت: بهترین راه حل برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن در استان کرمان راهنمایی سرمایه های سرگردان به این بخش و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها است که متاسفانه این سرمایه ها اکنون عموما به سمت خرید و انباشت ارز و طلا روانه بازار می گردد.

رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان کرمان گفت: قیمت فروش و اجاره مسکن در استان کرمان طی سال گذشته و اوایل سال جاری سیر صعودی داشته و حضور واسطه ها و دلالان بر افزایش قیمت املاک دامن زده است.

وی با بیان اینکه قیمت املاک در سایت های مجازی نیز می تواند موجب افزایش شدید قیمت املاک گردد گفت: یکی دیگر از دلایل بالا رفتن قیمت تمام شده مسکن در این استان افزایش غیرقابل قبول نرخ عوارض و صدور پروانه ساختمانی است و گرانی قیمت مصالح ساختمانی و دستمزد هم از دیگر عوامل قیمت تمام شده مسکن تلقی می گردد.

شهریاری توضیح داد: در صورتی که طرح اقدام ملی مسکن به صورت صحیح اجرا گردد قطعاً نتایج مطلوبی در بازار مسکن به دنبال خواهد داشت اما در خصوص مسکن مهر شاهد ساخت واحدها با کیفیت بسیار پایین بودیم که موجب نارضایتی بخشی خریداران شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1177

به "خبرنگاران دولت با واگذاری زمین ارزان فراوری مسکن در کرمان را رونق ببخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دولت با واگذاری زمین ارزان فراوری مسکن در کرمان را رونق ببخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید