با 10 مدل ظروف چوبی پذیرایی خاص و مدرن

به گزارش مجله دور زمین، امروزه با توجه به سبک زندگی شهری و دور شدن انسان ها از طبیعت ، همیشه استفاده از ظروف چوبی پذیرایی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است ، چراکه ظروف چوبی با داشتن متریال کاملا طبیعی از چوب ، موجب می گردد تا انسان ، خود را در دل طبیعت حس نموده و انرژی لازم را جهت انجام فعالیت های روزمره دریافت کند. در واقع ظروف پذیرایی چوبی تازه و مدرن ، با داشتن زیبایی ذاتی و طبیعی همراه با نقش و نگار مجذوب کننده بافت طبیعی چوب ، جلا و درخشندگی حاصل از روغن گیاهی ضد آب و ضد بو ، برترین گزینه برای افراد خاص پسند است.

با 10 مدل ظروف چوبی پذیرایی خاص و مدرن

ما در این مطلب سعی کرده ایم تا ضمن معرفی نو ترین و پرفروش ترین ظروف لوکس چوبی پذیرایی ، با معرفی فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، یک فروشگاه تخصصی اکسسوری و ظروف چوبی در تهران ، دغدغه شما عزیزان را نیز در جهت خرید ارزان و با کیفیت ظروف چوبی مرتفع نماییم. همراه ما باشید :

  1. ترند ترین و محبوب ترین ظروف چوبی خاص و مدرن
  2. مزیت های ظروف سرو و پذیرایی چوبی فانتزی برای خانه و آشپزخانه
  3. قیمت ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس
  4. مرکز خرید ارزان و با کیفیت انواع ظروف چوبی دست ساز چوب گردو و چوب راش

ترند ترین و محبوب ترین ظروف چوبی خاص و مدرن

در میان تمامی لوازم و تجهیزات خانه و آشپزخانه ، ظروف چوبی به علت داشتن سبکی نو و نوین از پذیرایی و طراحی منحصر به فرد و خارق العاده با تنوع بالا در اشکال هندسی ، متریال و … و این که حاصل هنر دست ، نجاری و هنر خراطی هستند ، دارای طراحی یونیک و غیر قابل تکرار بوده و برای سرو و پذیرایی ، مناسب ترین پیشنهاد برای پذیرایی است . انواع ظروف چوبی لوکس عبارت اند از :

  • میوه خوری ، شیرینی خوری ، شکلات خوری و آجیل خوری چوبی پایه دار و یا بدون پایه
  • سینی سرو و پذیرایی ، سینی شناور استخری و ضد آب ، تخته سروچوبی ، سینی مزه و فینگر فود گردان
  • اکسسوری ، استند و سایر گلدان های چوبی و شیشه ای رومیزی لوکس
  • انواع کاسه چوبی و اردو خوری چوبی
  • لیوان ، کوکسای چوبی و قهوه خوری چوبی
  • انواع ست سطل زباله و جعبه دستمال کاغذی چوبی

مزیت های ظروف سرو و پذیرایی چوبی فانتزی لوکس باکس برای خانه و آشپزخانه

  1. نفیس ، متفاوت و دارای طراحی منحصر به فرد و کاملا یونیک
  2. سازگار و متناسب با هر سلیقه ای
  3. مستحکم و مقاوم در برابر هر گونه ضربه و شکستگی
  4. ماندگار و بادوام ، قابل استفاده برای مدت زمان طولانی بدون هیچ افت کیفیتی
  5. دارای حمل آسان و راحت
  6. قابل استفاده برای سرو انواع مواد خوراکی ، تنقلات ، میوه و شیرینی و …
  7. فاقد هر گونه مواد شیمیایی و مضر
  8. ضد باکتری و ضد قارچ
  9. دارای قابلیت شست و شو (همراه با پوششی از روغن گیاهی ضد آب و ضد رطوبت)

قیمت ظروف چوبی پذیرایی لوکس باکس

در این قسمت از مقاله می خواهیم به عوامل موثر بر روی قیمت ست های سرو و پذیرایی چوبی و قیمت ظروف چوبی ارزان اشاره نماییم. عموما برای خرید ظروف چوبی در وهله اول باید به جنس ظرف چوبی ، نوع چوب استفاده شده (چوب گردو و یا راش) ، کیفیت متریال استفاده شده ، نوع طراحی و روش ساخت (نجاری و یا لیزری) و در نهایت قیمت ظرف چوبی پذیرایی توجه نمایید که عموما قیمت ظروف چوبی خاص ، تحت تاثیر عوامل ذکر شده است.

مرکز خرید ارزان و با کیفیت انواع ظروف چوبی دست ساز چوب گردو و چوب راش

آیا در پی یک مرکز فروش ظروف چوبی و یا فروشگاه اینترنتی و آنلاین برای خرید ظروف چوبی پذیرایی هستید که همچون فروشگاه های مطرح و شناخته مدیسه و دیجی کالا دارای نماد اعتماد باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر به خرید ارزان و با کیفیت ظرف چوبی مورد نظر بپردازید !!! به همین دلیل پیشنهاد ما به شما همراهان ، لوکس باکس یک فروشگاه تخصصی اکسسوری و ظروف چوبی در تهران است که با طراحی و فراوری انواع لوازم خانه و آشپزخانه ، سرو و پذیرایی با تنوع بالا و کارآیی های مختلف و ایجاد بستری امن و راحت برای خرید ارزان ، تک و عمده انواع ظروف چوبی ، قیمت مناسب و ارزان ، کیفیت عالی و درجه یک ، سعی کرده است تا ضمن برطرف احتیاج مشتریان خود ، رضایت و نظر آن ها را نیز جلب نماید.

و در انتها …

اگر شما هم دغدغه ایجاد تغییر در سبک ظروف سرو و پذیرایی خود را دارید ، پیشنهاد ما به شما همراهان ، ظروف چوبی لوکس باکس است که با تنوع بالا و کیفیت عالی جوابگوی هر سبک و سلیقه ای بوده و با توجه به قیمت مناسب و ارزان ، این امکان را به شما می دهند تا بتوانید با حذف واسطه ها و با هر مقدار بودجه ای ، خرید هوشمندانه خود را انجام دهید. کافی است فقط برای یک بار خرید از لوکس باکس را تجربه نمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2323

به "با 10 مدل ظروف چوبی پذیرایی خاص و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 10 مدل ظروف چوبی پذیرایی خاص و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید