خبرنگاران بهره برداری از چهار طرح اورژانس استان همدان شروع شد

به گزارش مجله دور زمین، همدان - خبرنگاران - بهره برداری از چهار طرح اورژانس استان همدان به صورت همزمان با سراسر کشور در یک ارتباط زنده تصویری با حضور وزیر بهداشت و دستور معاون اول رییس جمهوری شروع شد.

خبرنگاران بهره برداری از چهار طرح اورژانس استان همدان شروع شد

به گزارش خبرنگاران، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان عصر سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها، گفت: پایگاه شهری شماره چهار اورژانس ملایر مجهز به آمبولانس پیشرفته، پایگاه شهری شماره سه نهاوند، اتصال 15 دستگاه تله کاردیولوژی به دیس پچ تهران و اتوماسیون عملیاتی در تمامی شهرهای استان همدان، افتتاح و راه اندازی شد.

رشید حیدری مقدم با بیان اینکه برای راه اندازی این طرح ها پنج میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه نمود: همچنین 80 میلیارد تومان از سوی سازمان اورژانس کشور برای تامین بالگرد به استان همدان اختصاص داده شده که امید می رود تا خرداد سال جاری با ورود بالگرد، همدان از ناوگان اورژانس هوایی ایمن و مجهز برخوردار گردد.

وی گفت: از سال 92 تا به امروز 70 دستگاه آمبولانس به اورژانس استان همدان اضافه نموده شده و تعداد پایگاه های امدادی استان نیر از 40 به 65 مورد رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین تعداد نیروهای فوریت پزشکی استان 50 درصد افزایش یافته و به دنبال راه اندازی اورژانس هوایی 500 مصدوم با 421 پرواز به مراکز درمانی منتقل شدند.

حیدری مقدم ادامه داد: در همین ارتباط بخش ویژه شیمیایی، میکروبی و هسته ای بیمارستان خیرساز ملایر نیز به زودی راه اندازی می گردد.

به گزارش خبرنگاران، 145 هزار متر مربع پروژه عمرانی در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درحال اجراست که 45 هزار متر مربع آن توسط خیران و با نظارت دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی اجرا می گردد، این آمار نشانه توفیق استان در جذب خیران و منابع آنها در حوزه سلامت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1775

به "خبرنگاران بهره برداری از چهار طرح اورژانس استان همدان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از چهار طرح اورژانس استان همدان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید