خبرنگاران اسکوچیچ: دیگر درباره میزبانی بحرین صحبت نکنیم؛ 100درصد صعود می کنیم

به گزارش مجله دور زمین، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اصلا صحبت شانس نیست و 100درصد باید صعود کنیم و این کار را می کنیم. بازیکنان تیم ملی ایران توانایی انجام این کار را دارند.

خبرنگاران اسکوچیچ: دیگر درباره میزبانی بحرین صحبت نکنیم؛ 100درصد صعود می کنیم

به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی سه بر صفر برابر سوریه در دیداری محبت آمیز گفت: ما پیامی به همه بازیکنان فوتبال دادیم که دیده می شوند تا همه بدانند برای دعوت به تیم ملی، شانس دارند. درباره بازی هم باید بگویم که در نیمه اول نکاتی داشتیم که جای پیشرفت دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: البته در این 2 ماه پیش رو فرصتی هست که روی بعضی نقاط ضعف کار کنیم. از نیمه دوم بازی هم زیاد راضی نبودم.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره میزبانی بحرین در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 اعلام نمود: این تصمیم از قبل گرفته شده بود. بهتر است که الان درباره این موضوع صحبت نکنیم و خودمان را آماده این مسابقات کنیم. بازی ها هر جایی که برگزار گردد ما باید آماده تحویل یک تیم خیلی خوب باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی چقدر شانس برای صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی دارد، گفت: اصلا صحبت شانس نیست و 100درصد باید صعود کنیم و این کار را می کنیم. بازیکنان تیم ملی ایران توانایی انجام این کار را دارند.

اسکوچیچ در ادامه اذعان داشت: برای تهیه لیست بازیکنان خیلی مشکل داشتیم. به خاطر محدودیت کرونایی بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و امیر عابدزاده از اروپا نمی توانستند بیایند. مصدومیت بازیکنانی چون صادق محرمی و مرتضی پورعلی گنجی یا کرونای کاوه رضایی و بازیکنان استقلال هم لیست ما را تغییر داد. روی این بازیکنان حساب ویژه ای داریم و قطعا از آن ها استفاده می کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: تیم خوبی داریم. به بازیکنانم اعتماد و ایمان دارم. بازیکنان باید آنطور که من انتظار دارم بازی نمایند. حتی می توانم با قطعیت بگویم بازیکنانم را از خودشان بهتر می شناسم. باید به من حق بدهید قبلا یک سری تصمیمات گرفته نشده است. برای من کیفیت و انسجام تیمی مهم است. بازیکنانی را انتخاب می کنم که از نظر من بهتر از بقیه هستند. دوست دارم بازیکنان جوانی که دعوت شدند، جو اردو را بگیرند.

اسکوچیچ درباره اردوی کیش در خردادماه گفت: ما سطح استاندارد را در نظر داریم که زمین تمرین مان کیفیت لازم را داشته باشد. اگر نتوانیم زمین با کیفیتی در سطح تیم ملی پیدا کنیم نمی توانیم پیروز باشیم. دلیل انتخاب کیش خیلی واضح است. آب و هوای آن به بحرین نزدیک است اما قبل از رفتن به آنجا، شرایط را آنالیز می کنیم.

وی درباره عدم برگزاری اردوهای داخلی برای تیم ملی ایران مثل زمان کارلوس کی روش اعلام نمود: خداراشکر که در زمان کی روش کرونا وجود نداشت. وظیفه مربیگری به تیم ملی محدود نمی گردد. مربیان تیم ها باید بازیکنان را آماه نمایند. اگر از قرنطینه تیم ها پنج روز بگذرد، بازیکنان نمی توانند به ما اضافه شوند. این قانون است و دست من نیست. نمی توانیم حجم تمرین و آماده سازی را بیشتر کنیم. نگران نباشید. ما کارمان را می دانیم.

اسکوچیچ در خاتمه درباره شایعه عصبانیتش در تمرین تیم ملی از خبرنگاران گفت: فکر می کنم سو تفاهامی در تمرین رخ داد. من نه از شما ناراحتم و نه از رئیس فدراسیون. ما تمرینات تاکتیکی می کردیم و نمی توانستیم اجازه پخش عکس و فیلم بدهیم. هر زمان تمرین تاکتیکی نبود، حتما شما رسانه ها می توانید بیایید. امیدوارم بدون عصبانیت از ما حمایت کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1703

به "خبرنگاران اسکوچیچ: دیگر درباره میزبانی بحرین صحبت نکنیم؛ 100درصد صعود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسکوچیچ: دیگر درباره میزبانی بحرین صحبت نکنیم؛ 100درصد صعود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید