حمله انگلیسی ها به دکل های نسل پنجم برای مقابله با کرونا!

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، همزمان با شیوع ویروس کرونا در دنیا شایعات و خرافات مختلفی در خصوص علل انتشار ویروس مذکور نیز منتشر شده که از جمله آنها می توان به گسترش این ویروس به علت راه اندازی شبکه های نسل پنجم تلفن همراه اشاره نمود. بعضی افراد که این دروغ پردازی ها را در انگلیس جدی گرفته اند برای تخریب دکل های یادشده کوشش می نمایند و این امر دولت و اپراتورها را مجبور نموده تا برای جلوگیری از خرابکاری های بیشتر موانع و استحکاماتی را به دور این دکل ها ایجاد نمایند.

حمله انگلیسی ها به دکل های نسل پنجم برای مقابله با کرونا!

علاوه بر دکل های تلفن همراه، مهندسان و کارکنان شرکت های مخابراتی نیز در انگلیس با دشنام های زبانی و تهدیدهای فیزیکی روبرو شده اند و بعضی افراد خرافاتی نگران از گسترش بیشتر ویروس کرونا آنها را تهدید نموده اند که از نصب دکل های نسل پنجم دست بردارند.

یکی از شدیدترین این حملات به یک دکل تلفن همراه در شهر بیرمنگام انجام شد که بعداً معین شد بیشتر از آن برای ارائه خدمات نسل چهارم تلفن همراه موسوم به ال تی ای استفاده می شد. نیک چنی رئیس اپراتور وودافون انگلیس این تهدیدها را نفرت انگیز توصیف نموده و به مردم هشدار داده با تخریب دکل های تلفن همراه استفاده کادر درمان و پزشکان و پرستاران از خدماتی که برای نجات جان بیماران کرونایی لازم است، ناممکن می گردد.

متخصصان حوزه بهداشت و درمان بارها هشدار داده اند که استاندارد نسل پنجم تلفن همراه هیچ ضرری برای سلامت انسان ها ندارد و باعث رشد سریع تر ویروس ها نمی گردد. از سوی دیگر انتشار گسترده ویروس کرونا در بسیاری از کشورهایی که هنوز شبکه نسل پنجم راه اندازی ننموده اند نیز اعتبار این شایعه را بیش از گذشته زیر سوال می برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1060

به "حمله انگلیسی ها به دکل های نسل پنجم برای مقابله با کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله انگلیسی ها به دکل های نسل پنجم برای مقابله با کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید