حضور میلیونی مسافران درتعطیلات فطر

به گزارش مجله دور زمین، معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران با اشاره به سفر بیش از 2 میلیون مسافر و توریست در تعطیلات عید فطر این استان از توزیع روزانه 500 تن مرغ تنظیم بازار در این ایام اطلاع داد.

حضور میلیونی مسافران درتعطیلات فطر

به گزارش ایرنا، حسن خیریانپور روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: برای تامین مرغ مورد احتیاج مردم و جلوگیری از کمبود مرغ، کشتارگاه های استان با ظرفیت کامل در این چند روز فعالیت داشته و برای روز های آینده نیز این روال ادامه خواهد داشت.

وی اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده روزانه در تعطیلات عید سعید فطر با هدف کنترل بازار بیش از 500 تن مرغ تنظیم بازار در شهر های مختلف استان توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران اظهار داشت: تشدید بازرسی ها از کشتارگاه ها و مراکز توزیع مرغ ماموریت ویژه اداره کل تعزیرات استان، جهاد کشاورزی و صمت بوده است.

به گفته وی بازرسی ها با قید فوریت در ایام نوروز و عید سعید فطر اجرا شده و با تخلفات به صورت جدی برخورد شده است.

خیریانپور یادآور شد: در تعطیلات عید فطر سال جاری در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیر حضور مسافران در استان را شاهد بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بیش از سه میلیون نفر شب اقامت در روز های اخیر همزمان با تعطیلات عید فطر در مازندران ثبت شده است.

صادق برزگر در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بیش از سه میلیون نفر شب اقامت تا به امروز و در تعطیلات عید فطر در مازندران، اضافه کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی، هتل بیمارستان ها، هتل بوتیک سنتی، متل ها، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی ساکن شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2385

به "حضور میلیونی مسافران درتعطیلات فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور میلیونی مسافران درتعطیلات فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید