حسینی: برای همراهی با سازمان لیگ تکواندو جان بازیکنان را به خطر نمی اندازیم

به گزارش مجله دور زمین، رئیس سابق کمیته برگزاری مسابقات تکواندو گفت: برگزاری مسابقات لیگ در صورتی که اطمینان از زیر ساخت ها و سلامت ورزشکاران حاصل نشود معنایی ندارد.

حسینی: برای همراهی با سازمان لیگ تکواندو جان بازیکنان را به خطر نمی اندازیم

زینال حسینی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد حاشیه های برگزاری احتمالی مسابقات لیگ های تکواندو گفت: برای برگزاری مسابقات لیگ باید همه چیز تحت کنترل باشد و نمی توانیم ریسک کنیم. متاسفانه اعلام بعضی خبرها خیلی خوشایند نیست.

وی توضیح داد: به نظر من دوستان باید تحمل و سعه صدر بیشتری داشته باشد. تصمیم گیری در مورد برگزاری مسابقات مشکل است و عزیزان در سازمان لیگ باید خود را جای باشگاه ها بگذارند. مسئولان لیگ باید مسائل تیمداری را لمس نمایند تا ببینند اگر پیامی بدهند و بعد اجرای ننمایند چه اتفاقاتی خواهد افتاد. به تمام تیم های که در پیش ثبت نام مسابقات ثبت نام کردند یا نکردند، احترام می گذارم و قطعا هر کدام دلایل خاص خود را دارند.

سرپرست تیم تکواندو مقاومت بیان کرد: اتفاقاً ما یکی از تیم هایی بودیم که ثبت نام کردیم، اما در شرایط فعلی دوستان باید تمام جوانب را بسنجند، زیر ساخت ها را آماده نمایند و به باشگاه ها و خانواد ه های ورزشکاران اطمینان بدهند. برگزاری مسابقات لیگ در صورتی که اطمینان از زسر ساخت ها و سلامت ورزشکاران حاصل نگردد معنایی ندارد و حتی فدراسیون جهانی تکواندو نیز گفت تا انتها سال 2020 مسابقه ای را برگزار نخواهد کرد.

زینال حسینی تاکید نمود: اگر قصد برگزاری مسابقات وجود دارد باید این رقابت ها در شرایط فوق العاده برگزارگردد. در حال حاضر کره جنوبی، صربستان و چند کشور دیگر تحت شرایط خاص مسابقات و اردوهای خود را برگزار می نمایند و اگر زیر ساخت های ما نیز فراهم است و می توانیم مسابقات را در فضای باز یا سالن هایی با شیاپ چانگ های زیاد و موارد دیگر برگزار کنیم؛ ایده آل خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط برای برگزاری مسابقات وجود دارد یا نه، گفت: اخیراً استاندارد تهران از اعمال بعضی محدودیت های جدید صحبت نموده است. از طرفی شروع تمرینات با پروتکل های خاص احتیاجمند صدور مجوز از سوی وزارت ورزش که هنوز این مجوز صادرات نشده است. با شرایط که از لحاظ بیماری در آن هستیم و با توجه به زیرساخت ها فکر نمی کنم بگردد مسابقات را برگزار کرد.

مسئول سابق کمیته برگزاری مسابقات تکواندو اضافه کرد: باشگاه مقاومت به عنوان یکی از برندهای لیگ دست یک ثبت نام خود را انجام داده است، اما به عنوان سرپرست این تیم باید عنوان کنم تنها در صورتی در مسابقات حضور خواهیم داشت که زیر ساخت ها و شرایط فراهم گردد. به هیچ وجه نمی توانیم برای همراهی با سازمان لیگ جان بچه ها مردم را به خطر بیاندازم و قطعا به شرایط، تجهیزات و زیر ساخت ها نگاه خواهم کرد و اگر این شرایط فراهم نباشد شرکت نخواهم کرد. باشگاه های مطرح که از بازیکنان ملی پوش بهره مند هستند هنوز ثبت نام کردند و این پیامی دارد که در این شرایط نمی توانیم مسابقات را برگزار کنیم. شخص پولادگر نیز همواره اولویت را حفظ سلامتی و امنیت جان ورزشکاران اعلام نموده است و با توجه به اینکه زیرساخت ها و تجهیزات در شرایط فعلی فراهم نیست ، نمی توانیم مسابقات را برگزار کنیم.

حسینی در انتها گفت: البته احتیاج داریم که تمرینان را با شرایط مطلوب ، منطقی و کنترل شدید برگزار کنیم، چرا که نباید از رقبای خود عقب بمانیم. وقفه یک ساله می تواند به تکواندو ما لطمه بزند، اما اگر بدون در نظر دریافت شرایط فعلی مسابقه برگزار کنیم مشکل خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1387

به "حسینی: برای همراهی با سازمان لیگ تکواندو جان بازیکنان را به خطر نمی اندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: برای همراهی با سازمان لیگ تکواندو جان بازیکنان را به خطر نمی اندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید