ثبت اسناد شهرستان یزد تذکر کتبی گرفت

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران/یزد اداره ثبت اسناد شهرستان یزد در بازدید سرزده تیم نظارتی فرمانداری یزد، به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا تذکر کتبی گرفت.

ثبت اسناد شهرستان یزد تذکر کتبی گرفت

محسن دهقان رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد در حاشیه بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان به منظور نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: این بازدیدها به صورت مشترک با حضور نمایندگانی از فرمانداری، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی صورت می گیرد و تذکرهای بهداشتی لازم از سوی بازرسان به اصناف و ادارات ابلاغ می شود.

مهدی ملک کارشناس بهداشت محیط شهرستان یزد در این بازدید از شرایط نامناسب بایگانی اداره ثبت اسناد شهرستان یزد در حوزه پروتکل های مربوط به کرونا خبر داد و به خبرنگاران گفت: علاوه بر آن، در اداره ثبت شهرستان گندزدایی سطوح باید مداوم انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این نیز در این اداره به نظافت مناسب و تهویه، دسترسی به روشور جهت شست وشوی دست، سطل زباله پدال دار و سطل زباله تخلیه توجه لازم نشده بود.

ملک از تداخل پارکینگ با سالن انتظار بایگانی این اداره به عنوان یکی از بحرانی ترین ادارات شهرستان نیز گلایه کرد.

به گفته کارشناس بهداشت حرفه ای تیم فرمانداری یزد با توجه به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در اداره مذکور از سوی برخی کارکنان و مراجعان، تذکر کتبی به این اداره داده و خواستار اجرای دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا در رابطه با دورکاری کارمندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1437

به "ثبت اسناد شهرستان یزد تذکر کتبی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت اسناد شهرستان یزد تذکر کتبی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید