تور جهانی تنیس زیر 18 سال، بازیکنان راه یافته به نیمه نهایی تعیین شدند

به گزارش مجله دور زمین، در انتها مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انفرادی تور جهانی تنیس زیر 18 سال تکلیف هشت بازیکن راه یافته به مرحله نیمه نهایی تعیین شد.

تور جهانی تنیس زیر 18 سال، بازیکنان راه یافته به نیمه نهایی تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران، مسابقات انفرادی مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تنیس در زمین های تنیس فیوچرز شیراز برگزار گردید که در انتها هشت نفر راه یافته به نیمه نهایی تعیین شدند.

در مسابقات امروز بلیا از روسیه 2 بر صفر مقابل اوزونل از ترکیه پیروز شد. علی یزدانی با همین نتیجه مقابل دیمیتری دولژنگو به فزونی دست یافت. کسری رحمانی برابر سامیار الیاسی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و باران سویلر 3-6 و 0-6 برابر محمدپارسا افسری به فزونی رسید. در بخش بانوان نیز ماندگار فرزامی 2 بر صفر ثنا گرکانی را مغلوب کرد. سوده اینجه 6 بر صفر و 6 بر صفر مقابل پرنیا رکن آبادی تن به شکست داد.

مشکات الزهرا صفی 4-6 و 1-6 مقابل حریف خود ادا نومانگلو از کشور ترکیه پیروز شد. مهرانه ظهوریان نیز مقابل دیده ناز پلات 4-6 و 4-6 مغلوب گردید.

در انتها مسابقات این مرحله بیلا، علی یزدانی، باران سویلر و در بخش پسران و ماندگار فرزامی، پرنیا رکن آبادی، مشکات الزهرا صفی و پلات از کشور ترکیه در بخش دختران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. مسابقات دو نفره نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1796

به "تور جهانی تنیس زیر 18 سال، بازیکنان راه یافته به نیمه نهایی تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور جهانی تنیس زیر 18 سال، بازیکنان راه یافته به نیمه نهایی تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید