تمجید رونالدو از سرمربی تازه استقلال

به گزارش مجله دور زمین، ریکاردو ساپینتو پرتغالی روز گذشته رسما به عنوان سرمربی تازه استقلال معرفی گردید و راهنمایی این تیم را در لیگ بیست و یکم بر عهده خواهد داشت. او یکی مهاجمان دوران طلایی فوتبال پرتغال بود و در زمان بازی برای تیم هایی چون اسپورتینگ، رئال سوسیه داد و استاندارلیژ هم به میدان رفته است. این مرد پرتغالی در زمان حضور ویسنته دل بوسکه روی نیمکت رئال مادرید تا آستانه حضور در جمع کهکشانی ها هم پیش رفت اما در نهایت پیروز به بازی برای لوس بلانکوس نشد.

تمجید رونالدو از سرمربی تازه استقلال

نکته جالب در خصوص ساپینتو این است که او سابقه بازی کنار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال پرتغال و یکی از برترین های تاریخ فوتبال دنیا را هم در کارنامه دارد. سرمربی تازه استقلال بین سال های 2000 تا 2006 یکی از ستارگان باتجربه اسپورتینگ بود و رونالدو هم در آغاز دوران حرفه ای خود برای اسپورتینگ به میدان رفته بود.

رونالدو سپتامبر سال 2002 برای اولین بار برای تیم بزرگسالان اسپورتینگ به میدان رفت و کنار ساپینتو بازی کرد و ساپینتو که 12 سال از این ستاره بزرگ تر است کاپیتان اسپورتینگ بود. کریستیانو رونالدو هنوز هم ساپینتو را به یاد دارد و از او به نیکی یاد می نماید. ستاره پرتغالی منچستریونایتد سال 2018 در خصوص ساپینتو صحبت های جالبی را به زبان آورد. او در این خصوص گفته بود: او همواره یک پشتیبان و هم تیمی بسیار خوبی برای بازیکنان جوان بوده است. علاوه بر این، من همواره تعهد و کوشش های او را در هر جلسه تمرین و در هر مسابقه تحسین نموده ام. او هرگز تسلیم نشد.

برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در خصوص شخصیت ساپینتو هم حرف های جالبی زده است: او یک طرفدار بزرگ فوتبال است که همواره تمام وجود خود را برای کارش گذاشته است و بعلاوه فهم فوتبالی بسیار خوبی دارد. صحبت در خصوص شخصیت او، ساده است؛ او یک شخص روراست و یک مرد خوب است.

این دو پرتغالی بعلاوه به نظر می رسد همواره در تماس هستند و حتی روابط عالی خود را حفظ می نمایند. رونالدو در خصوص نقش ساپینتو به عنوان یکی از ستارگان باتجربه اسپورتینگ در رختن این تیم گفت:ریکاردو یکی از باتجربه ترین بازیکنان رختکن بود، او همواره صحبتی برای ایجاد انگیزه در تیم قبل از هر بازی داشت. وقتی دور هم جمع می شویم، این لحظات را به یاد می آوریم، همواره خاطرات خوبی برای گفتن داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2246

به "تمجید رونالدو از سرمربی تازه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید رونالدو از سرمربی تازه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید