بهمنیار: طلای کاراته وان ژاپن شروعی برای موفقیت در المپیک 2020 خواهد بود، کاراته زندگی من است

به گزارش مجله دور زمین، ملی پوش کاراته بانوان گفت: با کسب مدال طلا در مسابقات کاراته وان ژاپن روند موفقیت هایم در راستا المپیک شروع شده و امیدوارم با کسب مدال در توکیو پایان پیدا کند.

بهمنیار: طلای کاراته وان ژاپن شروعی برای موفقیت در المپیک 2020 خواهد بود، کاراته زندگی من است

سارا بهمنیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد خود در مسابقات لیگ برتر کاراته وان ژاپن و کسب عنوان قهرمانی گفت: تمامی رقبایم در کاراته وان ژاپن عنوان دار و نامدار بودند, که خدا را شکر توانستم با رجحان مقابل تمامی آنها به دیدار نهایی صعود کنم. در فینال نیز به مصاف کاراته کا باتجربه فرانسوی رفتم که سه مدال دنیای را در کارنامه خود داشت. خوشبختانه مقابل این حریف باتجربه خود نیز با نتیجه 5 بر یک پیروز شدم و به مدال طلا دست پیدا کردم.

وی در مورد افت نسبی خود بعد از کسب مدال برنز دنیا در رقابت های کاراته وان مطرح کرد: بعد از مسابقات دنیای به یک مدال نقره در کاراته وان اتریش و یک مدال برنز دست یافتم، اما واقعا در بعضی مسابقات کاراته وان که پشت سر هم برگزار گردید با بدشانسی از دور مسابقات کنار رفتم. در این مسابقات یا در هانتی(رای داوران) شکست خوردم یا هانسوکو شدم که خدا را شکر با کسب مدال طلای مسابقات کاراته وان ژاپن توانستم جبران کنم. قطعا با کسب این مدال انرژی مضاعفی برای مسابقات آینده گرفتم.

دارنده مدال برنز مسابقات دنیای اسپانیا در مورد شرایط خود در رنکینگ المپیکی وزن 50- کیلوگرم گفت: تا قبل از ژاپن در صندلی پنجم وزن خود قرار داشتم، اما با این مدال طلا فکر می کنم در صندلی سوم قرار بگیرم. همانطور که می دانید برای کسب سهمیه باید در صندلی اول یا دوم قرار بگیرم تا مجوز حضور در المپیک را پیدا کنم.

بهمنیار در پاسخ به این سوال که تعدد مسابقات کسب سهمیه المپیک و فواصل کوتاه برگزاری این مسابقات باعث نخواهد شد تا ملی پوشان ما کاراته زده شوند، گفت: کاراته برای من یک ورزش نیست و زندگی است و قطعا کسی نیز از زندگی خسته نخواهد شد. از طرفی کاراته شاید برای اولین و آخرین بار در المپیک 2020 توکیو حضور داشته باشد و تنها یک سال باشد که مسابقات اینگونه پرفشار برگزار گردد.برای کسب سهمیه المپیک باید در مسابقات متعدد حضور داشت تا با کسب امتیاز از رقبای خود عقب نیفیتم.

وی در مورد کسب مدال المپیک مطرح کرد: در جهت المپیک توکیو روند موفقیت هایم با مدال طلای مسابقات کاراته وان ژاپن شروع شده و امیدوارم با مدال المپیک انتها پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 486

به "بهمنیار: طلای کاراته وان ژاپن شروعی برای موفقیت در المپیک 2020 خواهد بود، کاراته زندگی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمنیار: طلای کاراته وان ژاپن شروعی برای موفقیت در المپیک 2020 خواهد بود، کاراته زندگی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید