بارش باران و برف در تهران از اوایل هفته آینده

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا تا آدینه (26 آذر) از بارش برف و باران از اواخر وقت این روز تا یکشنبه (28 آذرماه) اطلاع داد.

بارش باران و برف در تهران از اوایل هفته آینده

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی شرایط جوی استان تهران تا روز آدینه (26آذر) آسمانی صاف تا نیمه ابری و به علت پایداری و سکون جو انباشت و افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد شهری و صنعتی پیش بینی می گردد.

از اواخر وقت روز آدینه (26آذر) تا اوایل وقت یکشنبه (28آذر) با ورود سامانه بارشی به استان برای بیشتر منطقه ها استان بارش باران و برای ارتفاعات بارش برف و مه آلود و احتمال کولاک پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (25آذرماه) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود با بیشترین و کمترین دمای 10 و3 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

آسمان مرکز پس فردا(26آذرماه) نیمه ابری، در بعداز ظهر ابری و اواخر وقت همراه با بارش پراکنده خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 11و 3 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2080

به "بارش باران و برف در تهران از اوایل هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و برف در تهران از اوایل هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید