ایراد بزرگ محصول تازه اپل

به گزارش مجله دور زمین، دیجیاتو نوشت: اپل در وب سایت خود گفت که ارتباط بعضی از هارددیسک های SATA ممکن است به طور غیرمنتظره پس از بیدار شدن مک پرو 2023 از حالت خواب، قطع گردد. غول فناوری گفت که از این مشکل آگاهی دارد و با انتشار یک به روزرسانی برای macOS آن را رفع خواهد نمود.

ایراد بزرگ محصول تازه اپل

مک پرو نو به طور کلی با حافظه SSD پیکربندی شده است، اما با وچود پورت های SATA می توان هارددیسک های اینترنال را نیز به آن متصل کرد اما همانطور که اپل شرح داده، به علت وجود یک مشکل، ممکن است عملکرد آن ها مختل گردد.

اپل در پست خود نوشته است: ارتباط بعضی از مدل های درایوهای SATA داخلی ممکن است به طور غیرمنتظره ای پس از بیدار شدن مک از حالت خواب، قطع شوند. اگر مک شما به طور اتوماتیک یا به صورت دستی به حالت خواب برود، ممکن است این اتفاق بیفتد. اگر با پیغامی مبنی بر اینکه درایو شما به درستی خارج نشده روبرو شدید، می توانید مک خود را مجددا راه اندازی کنید تا دوباره به درایو متصل شوید.

راهکار موقت اپل برای جلوگیری از مشکل مک پرو 2023

به عنوان یک راهکار موقت، اپل شرح می دهد که کاربران می توانند از قسمت تنظیمات سیستم و صفحه تنظیمات پیشرفته نمایشگرها، گزینه جلوگیری از خواب اتوماتیک در هنگام خاموش بودن نمایشگر را روشن نموده و از وارد شدن مک پرو خود به حالت خواب جلوگیری نمایند. تا زمان انتشار آپدیت نو macOS که این مشکل در آن رفع شده، کاربران می توانند از این راهکار استفاده نمایند.

مک پرو نو که از روز سه شنبه وارد بازار شده، دارای تراشه M2 اولترا است. کامپیوتر دسکتاپ اپل از نظر طراحی تغییری نسبت به مدل 2019 مبتنی بر تراشه اینتل ننموده، اما به علت معماری یکپارچه تراشه اپل، از کارت گرافیک مجزا و رم قابل ارتقا پشتیبانی نمی کند.

اخیراً اولین نتایج بنچمارک مک پرو M2 اولترا منتشر شده بود که پیشرفت چشمگیر نسبت به نسل قبل را نشان می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2409

به "ایراد بزرگ محصول تازه اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراد بزرگ محصول تازه اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید