تور اروپا: اورا؛ بازگشت خودرویی برای اروپا به نام گربه در نمایشگاه مونیخ

به گزارش مجله دور زمین، اورا برند خودرویی متعلق به کمپانی گریت وال موتورز چین است که در راستای رقابت در بازار محصولات کوچک روانه بازار شده است.

تور اروپا: اورا؛ بازگشت خودرویی برای اروپا به نام گربه در نمایشگاه مونیخ

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ، نام Ora Black Cat برای بسیاری از عاشقان ماشین آشناست! این یک ماشین تمام الکتریکی ساخت چین است که اوایل سال جاری برای اولین بار رونمایی شد. در ماه آوریل، فراوری این خودرو از سر گرفته شد و اکنون این خودرو فانتزی در قالب یک خودرو کاملا الکتریکی اولین نمایش رسمی خود را در اروپا در IAA 2021 در مونیخ انجام می دهد. اورا اکنون در حال فراوری است و فقط به Cat تغییر نام داده و اولین مدل اورا است که در آمریکا به فروش می رسد.

این خودرو تجاری که متعلق به Great Wall است، در بیانیه ای به طور رسمی خبر از طراحی و فراوری این خودرو داده است. مطمئناً این کارخانه خودروسازی نفس تازه، نگاه متفاوتی به خودروهای جمع و جور دارد و در کوشش است محصولات خود را توسعه دهد. اگر بخواهیم از نمای بیرونی این خودرو بگوییم به جرات می توان گفت که اورا نمای بیرونی را به سبک وینتیج با ظاهری قدرتمند و آیرودینامیکی توصیف می نماید.

متأسفانه، سازنده چینی اطلاعاتی در خصوص پیشرانه الکتریکی Cat ارائه نداده است؛ با این حال، از نسخه داخلی این خودرو می دانیم که از یک موتور الکتریکی با قدرت 143 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر به چرخ های جلو استفاده می نماید. اورا بعلاوه شرح می دهد که برای بازار اروپا، این خودرو الکتریکی دارای برد 400 کیلومتر در هر بار شارژ است، اما معین نیست که این مقدار با چرخه WLTP یا NEDC میزان گیری می گردد.

این شرکت می گوید این خودرو را با همکاری افرادی که علاقه به خودروهای الکتریکی جمع و جور دارند، توسعه داده است. اورا معتقد است، آن دسته از افرادی که در توسعه این محصول شرکت نموده اند افراد جوانی هستند که به جامعه خود اهمیت می دهند و نظرات مختلفی در خصوص دنیا دارند. اورا برای اینکه این مشتریان را به خود جذب کند امکانات مختلفی را روی این خودرو به کار برده است، به طور مثال دارای دوربین استاندارد 360 درجه و سایر ویژگی های فناوری است ، اما متأسفانه ما اطلاعات زیادی در خصوص تجهیزات استاندارد آن نداریم.

ما به یقین می دانیم که اورا می خواهد تحویل cat را در اروپا قبل از سرانجام سال شروع کند و امیدواریم معینات آن را با نزدیک شدن به تاریخ تحویل بدست آوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1938

به "تور اروپا: اورا؛ بازگشت خودرویی برای اروپا به نام گربه در نمایشگاه مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: اورا؛ بازگشت خودرویی برای اروپا به نام گربه در نمایشگاه مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید