اندونزی یکی از مقاصد جهانی قایق رانی در سپتامبر 2018

به گزارش مجله دور زمین، اندونزی برنامه دارد که با انجام آماده سازی های لازم در سپتامبر سال 2018 یکی از مقاصد جهانی قایق رانی در یک رویداد ویژه باشد.

اندونزی یکی از مقاصد جهانی قایق رانی در سپتامبر 2018

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

اندونزی برای شرکت بیش از صدها قایق در رویدادی ویژه در سپتامبر 2018 به عنوان مقصدی جهانی برای قایق رانی، در حال آماده سازی های ضروری است.

سال جاری، پس از نام های معروف سیل سابانگ (Sail Sabang)، کاریماتا (Karimata) و بوناکن (Bunaken)، اندونزی میزبان سیل مویو تامبورا (Sail Moyo-Tambora) به عنوان نام ملی رویداد قایق رانی 2018، خواهد بود.

لالو محمد فاضل، رییس آژانس گردشگری وست نوسا تنگارا (West Nusa Tenggara) می گوید:

این فرصت فوق العاده ای برای ارتقای گردشگری دریایی در جزیره سامباوا (Sumbawa) است.

حدودا 140 قایق از بیش از 35 کشور در رویداد قایق رانی مویو تامبورا در آب های اندونزی، شرکت خواهند کرد. سال جاری شرکت نمایندگان از داروین (بندری در مرکز ایالت سرزمین شمالی در کشور استرالیا)، استرالیا و سنگاپور در شروع این ماه، ماجراجویی خود را شروع خواهند کرد.

این قایق ها در لابوئان باژو (Labuan Bajo)، فلورس، شرق نوسا تنگارا در اوایل سپتامبر گرد هم خواهند آمد و سپس سفر خود را در تاریخ هشتم سپتامبر (17 شهرویر) با یکدیگر به سمت خلیج صالح (Saleh Bay)، که بخشی از منطقه شهری ساموتا (صالح، مایو، تامبورا) درجزیره سامباوا (NTB) است، شروع خواهند کرد.

رویداد قایق رانی در اندونزی (Sail Indonesia) از تاریخ 8 تا 22 سپتامبر (17 تا 31 شهریور 1397) برگزار خواهد شد. شرکت نمایندگان در هر بندرگاهی که از آن گذر نمایند، چند روزی را سپری خواهند کرد.

لالو گفت حداقل پنج اداره و شهر در جزیره سامباوا در ارتقای مقاصد گردشگری خود در طول رویداد مویو تامبورا 2018 به نام های سامباوا، وست سامباوا، دامپو (Dompu) و بیما و همچنین شهر بیما شرکت خواهند کرد.

حصنی جبرائیل (Husni Djibril)، مسئول سامباوا می گوید که انتظار دارد که رویداد قایق رانی مویو تامبورا، جزیره سامباوا را به شهرتی جهانی برساند.

حصنی گفت:

پیش از این جزیره مویو (Moyo Island) پس از اقامت دیانا در این منطقه برای تعطیلات، به عنوان مقصد گردشگری در سطح جهانی مشهور بوده است. اما سامباوا دارای مقاصد جذاب دیگری به جز مویو نیز هست که ما امیدوار هستیم در این رویداد آن ها را به جهانیان معرفی کنیم.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 567

به "اندونزی یکی از مقاصد جهانی قایق رانی در سپتامبر 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی یکی از مقاصد جهانی قایق رانی در سپتامبر 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید