انتقاد استاندار تهران از عدم حضور بعضی مدیران در جلسات استانی

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - استاندار تهران از عدم حضور بعضی مدیران که بصورت حضوری در دهمین جلسه ویدئوکنفرانسی شورای برنامه ریزی و توسعه استان دعوت بودند، انتقاد کرد.

انتقاد استاندار تهران از عدم حضور بعضی مدیران در جلسات استانی

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با بیان این مطلب که در هنگام تصدی پست استانداری تهران و ارائه برنامه هایم در آیین معارفه تاکید بر تفکیک صف و ستاد کردم، گفت: اگر وزیری برای افتتاح طرح یا بازدید به استان تهران سفر می نماید معنا ندارد که مدیری که از قبل در جریان دعوت حضوری به جلسه استانی بوده با وزیر متبوع خود همسفر گردد.

استاندار تهران تاکید نمود:بارها تاکید نمودم که مدیران استان تهران به دلیل خدمات مطلوبی که در سایر استان های کشور داشتند برای ارائه خدمت به شهروندان تهرانی در این استان مشغول خدمت شده اند اما متاسفانه بعضی مدیران جلسات وزارتی را بر جلسات استانی متقدم می دانند.

وی با تاکید براین که جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان عالی ترین مرجع تصمیم گیری برای برطرف مسائل کلان استان تهران است، توضیح داد :بارها تاکید نمودم که مدیران کل و رؤسای سازمان های استان تهران باید از چسبندگی به وزرای متبوع خودداری نمایند و مطالبه گر برطرف مسائل شهروندان استان تهران باشند و البته اکثریت مدیران استانی چنین روحیه ای دارند.

محسنی بندپی در پایان تاکید نمود :وزیری که به شهرستان های استان سفر می نماید فرماندار آن شهرستان وزیر را همراهی می نماید و توجیه پذیر نیست که مدیر استانی وزیر مربوطه در جلسه استانی شرکت نکند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1594

به "انتقاد استاندار تهران از عدم حضور بعضی مدیران در جلسات استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد استاندار تهران از عدم حضور بعضی مدیران در جلسات استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید