امیر شهرام عنوان کرد؛ پیشگیری مقابله با دشمن را آسان تر می نماید

به گزارش مجله دور زمین، معاون وزیر دفاع با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم اقدامی ریشه ای است، گفت: پیشگیری مقابله سخت با دشمن را آسان تر می نماید.

امیر شهرام عنوان کرد؛ پیشگیری مقابله با دشمن را آسان تر می نماید

به گزارش ، امیر شاهرخ شهرام معاون وزیر دفاع در مراسم امضای سند تفاهم نامه بین وزارت دفاع و معاونت اجتماعی قوه قضاییه اظهار کرد: معتقدیم بخشی از وظایف ما در مقابله سخت با تهدید های دشمن به همین جرایم و تخلفات بر می گردد.

وی ادامه داد: احتمال اینکه روزی یک مجرم تبدیل به یک جاسوس و نیروی دشمن گردد بسیار بیشتر است؛ پس اگر بخواهیم ریشه ای اقدام کنیم باید پیشگیری از جرایم را مدنظر قرار دهیم.

این مقام در وزارت دفاع توضیح داد: کاهش هزینه ها به نفع ما هم هست؛ هر چه اینجا (پیشگیری) سرمایه گذاری کنیم، در برخورد سخت و مقابله با دشمن هزینه ها کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: جرایمی که امروز روی می­ دهد بر پایه فناوری روز و حتی به صورت شبکه ای است و امیدواریم بتوانیم برای مقابله با این جرایم تجهیزاتی برپایه سه محور دیجیتال بودن، امن بودن و نرم افزاری بودن فراوری کنیم.

امیر شهرام اعلام نمود: وقتی نرم افزاری را می نویسیم و امن سازی می کنیم، به سادگی برای دشمن پرتوان هم قابل دسترس نیست، چه برسد به مجرمان داخل کشور.

وی اضافه کرد: این کار را با همکاری دستگاه های اجرایی هم انجام داده ایم و برای رویارویی با دشمن آماده ایم.

معاون وزیر دفاع مقدمات این گام را نهایی کردن این تفاهم نامه دانست و تاکید نمود با دقت بیشتر و هزینه کمتر کار را ادامه می دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 197

به "امیر شهرام عنوان کرد؛ پیشگیری مقابله با دشمن را آسان تر می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "امیر شهرام عنوان کرد؛ پیشگیری مقابله با دشمن را آسان تر می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر شهرام عنوان کرد؛ پیشگیری مقابله با دشمن را آسان تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید