امروز هم بازی می کردم کمترین پول برای من بود، از مسافرت به خانه ام برگشته ام

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: مربی تیم فوتبال استقلال حضور دوباره اش در این تیم را بازگشتی از مسافرت به خانه دانست.

امروز هم بازی می کردم کمترین پول برای من بود، از مسافرت به خانه ام برگشته ام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات قیمت ویزای کانادا در ایران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد زرینچه در مورد حضور دوباره اش در استقلال در این فصل گفت: زمانی که فردی از مسافرت به خانه اش بازمی گردد احساس راحتی دارد و اکنون من هم از بازگشت به استقلال چنین حسی دارم و بسیار خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اکنون فوتبال بازی می کرد دریافتی اش چقدر بود، گفت: مطمئنا اکنون هم کمترین پولی که می توانستند بدهند را به من می دادند و می گفتند تو از خانواده استقلال هستی.

بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: سال 73 قراردادی را با ذوب آهن امضا نموده بودم و می خواستم 10 میلیون از آنها پول بگیرم اما آقای پورحیدری از من خواست به استقلال برگردم چون از خانواده استقلال هستم. من 10 میلیون ذوب آهنی ها را پس دادم و آخر با 150 هزار تومان در استقلال بازی کردم.

زرینچه درباره بیماری غلامحسین مظلومی مطرح کرد: یک سال با آقای مظلومی به عنوان مربی کار نموده ام و از او خاطرات بسیار خوبی دارم. یکی از بهترین دربی های استقلال و پرسپولیس را در زمان آقای مظلومی مشاهده کردیم که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شد و در آن ملاقات نامجومطلق یک پنالتی را برای ما خراب کرد.

مربی تیم استقلال اضافه نمود: مظلومی جزو افراد پاک این فوتبال محسوب می گردد که همواره با شرف زندگی نموده و امیدوارم مردم برای او دعا نمایند. امثال مظلومی باید از بستر بیماری خلاص شوند و به خانواده هایشان برگردند. فکر می کنم بیماری او چیزی نیست و به زودی برمی گردد تا سایه اش بالای سر ما باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 822

به "امروز هم بازی می کردم کمترین پول برای من بود، از مسافرت به خانه ام برگشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز هم بازی می کردم کمترین پول برای من بود، از مسافرت به خانه ام برگشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید