کانی فوتبال بازی می نماید، کتابی برای آشنایی با ورزش فوتبال

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ کانی فوتبال بازی می نماید یکی از جلدهای مجموعه هشت جلدی موش کتابخوان است. این مجموعه همان طور که از نام آن پیداست، برای رشد و شکوفایی کودک بسیار مهم است؛ چراکه یادگیری و فهمیدن، خرید یا جست وجو کردن در اینترنت بدون خواندن هیچ ثمری ندارد. اولین راه برای خواندن این است که والدین یک کتاب مصور را با هم و برای کودک بخوانند و دیدن نمایند. خواندن برای کودک برترین راه آموزش است.

کانی فوتبال بازی می نماید، کتابی برای آشنایی با ورزش فوتبال

سلامت جسمی و روانی، افزایش اعتمادبه نفس، علاقه بیشتر به کوشش و جنب وجوش و یاد گرفتن احترام به دیگران از جمله مزایای عالی ورزش در بچه ها است. آنها تمرین، نظم و رقابت را با شادی می پذیرند؛ زیرا بازی و تحرک، جزئی از طبیعت کودک است. انتخاب نوع فعالیت کودک به طبیعت و علائق او بستگی دارد؛ اما اغلب آنها نه تنها درباره رشته ورزشی آگاهی ندارند، بلکه در مواردی وسایل موردنیاز برای پیشگیری از آسیب های ورزشی را هم نمی شناسند. نویسنده کتاب کانی فوتبال بازی می نماید با معرفی رشته ورزشی فوتبال در قالب داستان به شناخت بچه ها از این ورزش یاری می نماید.

موضوع کتاب درباره دختری به نام کانی است؛ از موقعی که او بازی فوتبالی را می بیند که عموگونتر در آن بازی می نماید، حسابی از فوتبال خوشش می آید. وقتی به عنوان بازیکن تیم نونهالان (گروه پنج) پذیرفته می گردد، حتی یک جلسه تمرین را از دست نمی دهد. در مسابقات قهرمانی نیز بین تیم های گروه پنج نونهالان، تیم کانی بـه مسابقات نهایی می رسد و کتاب روایت این مسابقه هیجان انگیز است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

کانی حاضر نیست حتی یک جلسه تمرین فوتبال را از دست بدهد. او با شجاعت دنبال هر توپی می رود، حتی اگر آن توپ را بنی قوی شوت نموده باشد. کانی حتی توپ را با ضربه سر دور می نماید. حالا دیگر او می تواند از یان و تُوبی خیلی تندتر بدَوَد. برای همین هم می تواند به راحتی، توپ را از آنها بگیرد. مالتی می خواهد برای بازی یکشنبه آینده، که بازی خیلی مهمی است، کانی را به عنوان مهاجم انتخاب کند. برای همین هم کانی خیلی به خودش افتخار می نماید..

انتشارات سندباد (واحد کودک ونوجوان سفیراردهال) کتاب کانی فوتبال بازی می نماید نوشته لیانه اشنایدر با تصویرگری اوا ونتسل بورگر و ترجمه مهدی شهشهانی را در 24 صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای 50 هزار تومان برای گروه سنی بالاتر از 7 سال منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2384

به "کانی فوتبال بازی می نماید، کتابی برای آشنایی با ورزش فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانی فوتبال بازی می نماید، کتابی برای آشنایی با ورزش فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید