افتتاح صندلی سوخت پرسیران با هدف برندسازی و صرفه جویی در مصرف

به گزارش مجله دور زمین، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز گفت که مجتمع تجاری خدماتی صندلی عرضه سوخت پرسیران شهر اهواز با هدف برندسازی و صرفه جویی مصرف سوخت با 135 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

افتتاح صندلی سوخت پرسیران با هدف برندسازی و صرفه جویی در مصرف

به گزارش ایرنا، شرکت پرسی ایران گاز به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ تاپیکو (متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)، مجتمع تجاری خدماتی صندلی عرضه سوخت پرسیران در شهر اهواز را افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز درخصوص فعالیت این شرکت گفت: شرکت پرسی ایران گاز زیرمجموعه هلدینگ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و صندوق بازنشستگی کشور است و هر کدام 50 درصد سهام شرکت مزبور را در اختیار دارند.

محمدرضا حدادی اضافه کرد: شرکت پرسی ایران گاز مهمترین توزیع کننده گاز مایع کشور است و 60 سال سابقه خدمت توزیع گاز مایع به خانواده هایی که دسترسی به انشعاب گاز ندارند را دارد.

وی اظهارداشت: پس از آنکه وزارت نفت سیاست کاهش مصرف سوخت مایع در کشور را در پیش گرفت، شرکت پرسی ایران گاز نیز تصمیم گرفت استراتژی های جدیدی برای شرکت مطابق با نوع فعالیت سرلوحه کار خود قرار دهد و در این راستا و همسو با سیاست های سهامداران مبنی بر استفاده بهینه از اموال مازاد و سرمایه های راکد شرکت، همچنین تکمیل زنجیره فراوری و حمل، انبار و توزیع سوخت خودرو به عنوان فعالیت جدید در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار خود را آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز گفت: همسو با سیاست وزارت نفت در رابطه با طرح برندینگ که شرکت های زنجیره سوخت داشتند، صندلی های سوخت خصوصی را تحت پوشش قرار دادیم.

وی ادامه داد: شرکت پرسی ایران گاز ساخت صندلی عرضه سوخت و حتی عرضه سوخت خودرو به وسیله مجاری مستقیم شرکت را در دستور کار قرار داد و ساخت اولین صندلی خدماتی عرضه سوخت خود را در شهر اهواز اجرا کرد.

حدادی درباره این پروژه شرح داد: مساحت مجتمع تجاری-خدماتی صندلی عرضه سوخت پرسیران در شهر اهواز 6 هزار و 181 مترمربع است که 2 هزار و 786 مترمربع آن مساحت صندلی سوخت گیری و سه هزار و 415 مترمربع مساحت تجاری با 11 باب مغازه است.

وی ادامه داد: ظرفیت ذخیره سازی بنزین در این صندلی 180 هزار لیتر است که شامل 135 هزار لیتر بنزین معمولی و مابقی بنزین سوپر است و 20 نازل برای توزیع بنزین معمولی و 6 نازل برای بنزین سوپر طراحی و آماده بهره برداری است.

به گفته مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز، برای ساخت مجتمع تجاری خدماتی صندلی عرضه سوخت پرسیران 135 میلیارد ریال هزینه شده و این صندلی طی مدت 24 ماه ساخته و زمینه اشتغال50 نفر به صورت مستقیم را فراهم نموده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را برندسازی در صنعت صندلی داری و تکمیل زنجیره فراوری، حمل، انبارش و توزیع سوخت در گروه شستا و ایجاد فرصت هم افزایی با شرکت شستا و زیرمجموعه صندوق بازنشستگی و بهره گیری از ظرفیت ایجاد شده برای کاهش مصرف گاز مایع عنوان نمود.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) امروز از 200 محصول جدید در بخش های مختلف رونمایی کرد. افتتاح این طرح ها 80 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1640

به "افتتاح صندلی سوخت پرسیران با هدف برندسازی و صرفه جویی در مصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح صندلی سوخت پرسیران با هدف برندسازی و صرفه جویی در مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید