ارائه تسهیلات ویژه بازسازی به واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله ایلام

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تسهیلات ویژه بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله ایلام پرداخت می گردد گفت: واحدهای مسکونی که در زلزله مورموری بیش از 30 درصد آسیب دیده اند به زودی بازسازی می شوند.

ارائه تسهیلات ویژه بازسازی به واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله ایلام

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از ایلام، عزیزالله مهدیان عصر امروز در نشست ستاد بحران استان ایلام با موضوع آنالیز خسارت ها و اقدامات لازم برای بازسازی منازل آسیب دیده در منطقه زلزله زده مورموری، اظهار کرد: تسهیلات ویژه بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله ایلام پرداخت می گردد.

وی اضافه کرد: واحدهای مسکونی که در زلزله مورموری بیش از 30 درصد آسیب دیده اند به زودی بازسازی می شوند.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: اگر صاحبان واحدهای مسکن مهر معین باشند می توانیم در بازسازی آنها یاری داشته باشیم.

وی گفت: دولت در بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده نهایت همکاری و یاری خود را به کار می گیرد و تا جایی که واحدی آسیب دیده باشد بازسازی، مقاوم سازی و تعمیر می شوند.

مهدیان بیان کرد: امیدواریم که بازسازی به موقع انجام گردد و مردم نیز در اسکان موقت قرار نگیرند چرا که این کار فرایند بازسازی را کند می نماید.

وی اضافه کرد: تسهیلاتی که برای این مناطق در نظر گرفته شده است بالاترین میزان تسهیلات است و طبیعتا در هر شرایط بحرانی بخشی از هزینه ها به عهده خود مردم می افتد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: به هر واحد مسکونی 25 میلیون تومان تسهیلات کم بهره، پنج میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض و برای مناطق شهری به هر واحد مسکونی 500 هزار تومان و در مناطق روستایی نیز 300 هزار تومان اختصاص داده می گردد.

وی گفت: با توجه به پیشنهاد محمدرضا مروارید استاندار ایلام, علاوه بر واحدهای تخریبی در زلزله, واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق زلزله زده نیز که امکان دارد در زلزله های بعد تخریب شوند هم مقاوم سازی می شوند.

مهدیان بیان کرد: کار آواربرداری با همکاری مردم انجام می گردد و امیدواریم که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که مصالح ارزان قیمت به دست مردم برسد و در بحث حمل و نقل و جا به جایی مصالح نیز نهایت همکاری را انجام می دهیم.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1017

به "ارائه تسهیلات ویژه بازسازی به واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات ویژه بازسازی به واحدهای مسکونی آسیب دیده در زلزله ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید