ادامه تدریس غیرحضوری در مدارس

به گزارش مجله دور زمین، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری مقابله با کرونا، کلاس های حضوری شهر های شرایط قرمز استان از روز شنبه (21اسفند) تا انتها هفته تعطیل و در بستر شبکه شاد برگزار می گردد .

ادامه تدریس غیرحضوری در مدارس

رضا شیرزادی گفت : بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری مقابله با کرونا در راستای کنترل پیک ششم کرونا سویه اُمیکرون شرایط فعالیت آموزشی مدارس استان از روز شنبه 21 اسفندماه تا انتها هفته، به ترتیب ذیل است.

به گفته مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در شهر های با شرایط قرمز کلاس های درس دانش آموزان؛ مقاطع مختلف تحصیلی مدارس منطقه ها روستایی کم جمعیت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شادبرپا خواهد شد.

در شهر های شرایط های نارنجی و زرد؛ کلاس های درسی مقاطع مختلف تحصیلی شهری و منطقه ها روستایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گروه بندی متوازن به صورت حضوری برگزار می گردد.

کلاس های کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می گردد و و درس دانش آموزان مبتلا به بیماری کرونا، در بستر شبکه شاد ادامه خواهد یافت.

بخش اداری و عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور و در راستای پاسخگویی به دانش آموزان، اولیای و ارباب رجوع در روز های هفته در مدارس حضور دارند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2180

به "ادامه تدریس غیرحضوری در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تدریس غیرحضوری در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید