8 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است ، افزایش تردد خودرو در جاده ها

به گزارش مجله دور زمین، مسئول سالن عملیات مدیریت راههای کشور با اشاره به افزایش 6.6 درصدی ترافیک جاده ها در شبانه روز گذشته از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج -تهران محدوده پل فردیس و محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس اطلاع داد.

8 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است ، افزایش تردد خودرو در جاده ها

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده از دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

افزایش 6.6 درصدی ترافیک جاده ها

مسئول سالن عملیات مدیریت راه ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2268 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 6.6 درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 21.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

8 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است

وی گفت: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان در حال حاضر مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می گردد.

محرابی نیا توضیح داد: همچنین محور گناوه-بوشهر در راستا رفت و برگشت مسدود است و تردد از راستا جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می گردد.

مسئول سالن عملیات مدیریت راه ها یادآور شد: در حال حاضر محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور خرم آباد - پلدختر، جاده شمشک-دیزین، جاده شهداد - نهبندان و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

تردد روان در محورهای تهران-شمال

وی افزود: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای فیروزکوه، کندوان و هراز ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در راستا رفت و برگشت نشان می دهد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران و محور شهریار-تهران

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج -تهران محدوده پل فردیس از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس اطلاع داد.

بارش پراکنده برف در محور هراز

مسئول سالن عملیات مدیریت راه ها در تشریح شرایط جوی جاده های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در محور هراز بارش پراکنده برف داریم و در محورهای فیروزکوه، کندوان، آزادراه ها تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مداخلات جوی خاصی نداریم.

برف و باران در جاده های 5 استان

وی با اشاره به بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های خراسان رضوی و تهران، از بارش باران در بعضی از محورهای استان های گلستان، گیلان و مازندران اطلاع داد.

آزادراه کرج-تهران کماکان پرترددترین جاده کشور

محرابی نیا گفت: بیشترین تردد در شبانه روز گذشته در آزادراه کرج-تهران ثبت شد و پس از آن آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1491

به "8 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است ، افزایش تردد خودرو در جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است ، افزایش تردد خودرو در جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید