200 حزب در دنیا بیانیه همکاری برای مقابله با کرونا امضا کردند

به گزارش مجله دور زمین، بیش از 200 حزب در دنیا بیانیه ای را به منظور همکاری جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس امضا کردند.

200 حزب در دنیا بیانیه همکاری برای مقابله با کرونا امضا کردند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، جنبش النهضه تونس اعلام نمود که این جنبش با بیش از 200 حزب در دنیا از جمله حزب کمونیست چین، حزب سوسیال دموکرات ژاپن، حزب کنگره ملی آفریقای جنوبی، حزب کارگر مکزیک، حزب عدالت و توسعه ترکیه، حزب الاصاله و المعاصره مراکش، حزب وحدت روسیه، حزب شکوفایی اتیوپی بیانیه ای را به منظور همکاری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا امضا نموده است.

در این بیانیه مشترک بر تقویت همکاری بین المللی برای مقابله با مسائل ریوی و تنفسی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا تاکید شده است.

این احزاب در بیانیه مشترک خود با کسانی که از ویروس کرونا رنج می برند و نیز خانواده قربانیان ابراز همدردی و همبستگی کردند.

این احزاب از تمامی کشورها خواستند که شرایط سلامتی و بهداشت مردمان خود را در اولویت قرار دهند و اقدامات جدی و قوی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ نمایند.

احزاب اصلی کشورهای دنیا بر حمایت خود از تقویت تبادل اطلاعات درخصوص مبارزه با ویروس کرونا و همکاری پزشکی از جمله رایزنی مشترک برای توسعه داروها و واکسن های ضد ویروس کرونا و نیز ارائه حمایت فنی و اقتصادی به کشورهای نیازمند تاکید کردند.

این احزاب در بیانیه مذکور متعهد شدند که طی این دوره ویژه هماهنگی مستحکم و نقش کارآمدی برای مقابله با ویروس کرونا داشته باشند.

تا صبح امروز (چهارشنبه) بیش از 2 میلیون و 553 هزار تن در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از میان آنها بیش از 177 هزار تن جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست داده اند و بیش از 688 هزار تن بهبود یافته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1107

به "200 حزب در دنیا بیانیه همکاری برای مقابله با کرونا امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 حزب در دنیا بیانیه همکاری برای مقابله با کرونا امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید