10 اکسسوری مردانه که می توانید در فصل بهار به استایل خود اضافه کنید

به گزارش مجله دور زمین، اکسسوری زیبایی دوچندانی به استایل بخشیده و آن را تکمیل می نماید. در فصل بهار هم آقایان می توانند با استفاده از اکسسوری مردانه استایل شیک تری داشته باشند. در این مطلب چند اکسسوری مردانه که مناسب فصل بهار هستند را معرفی نموده ایم.

10 اکسسوری مردانه که می توانید در فصل بهار به استایل خود اضافه کنید

1. ساعت مچی با بند فلزی

ساعت مچی یک اکسسوری مردانه ایدئال است اما علت اینکه روی فلزی بودن بند آن تاکید نموده ایم این است که با آمدن فصل بهار دما افزایش یافته و دست عرق می نماید. بندهای چرمی در زمان گرمی هوا مشکل ساز می شوند زیرا عرق وارد آن ها شده و به چرم آسیب می رساند و این موضوع پس از چند ماه آسیب بسیار جدی به بند ساعت وارد می نماید. در این زمان ترک هایی روی قسمت داخلی بند مشاهده خواهید کرد که باعث می گردد به راحتی نتوانید آن را بهره ببرید. در محیطی که همواره گرم و مرطوب است بند چرمی دو سال طول عمر خواهد داشت. بنابراین در هوای گرم و فصل بهار بهتر است از ساعت مچی با بند فلزی بهره ببرید.

  • 6 اصل مهم برای ست کردن ساعت مچی در استایل آقایان

در ادامه چند استایل اصلی با بند فلزی را معرفی نموده ایم:

  • Milanese Mesh: در این مدل هیچ پینی برای اتصال وجود ندارد. در عوض همه بند از بافت های فلزی مشبک و درهم تنیده شده ساخته شده است.
  • Engineer Bracelet: این مدل نام خود را از اتصال های متقارن روی خود گرفته است. 5 ستون از اتصال های مختلف در هر خط وجود دارند که به صورت ظریفی یک الگو ایجاد نموده اند.
  • Jubilee Style: این مدل شامل سه اتصال باریک و درخشان بین اتصال های مات لبه ها است و دو نوع مختلف دارد.
  • President Bracelet: این مدل در هر نقطه اتصال سه قطعه دارد و اتصال ها اغلب کوتاه هستند و ظاهر متراکم تری دارند.
  • Oyster Bracelet: استایل دیگر بند فلزی که مناسب ساعت مچی دایو است و از سه اتصال با ظاهر بزرگ و تخت استفاده می نماید.

2. پوشت (دستمال جیب)

پوشت ها طرح های مختلفی دارند. از طرح ساده تا بته جقه، خال خالی، شطرنجی و راه راه برای این اکسسوری مردانه موجود هستند.

در ادامه چند روش تا کردن پوشت را معرفی نموده ایم:

  • روش مربع یا پرزیدنشال
  • روش تک قله
  • روش دو قله
  • روش سه قله
  • روش چهار قله
  • روش پف دار بال دار
  • روش دالبری

3. کیف پول

کیف پول چیزهای بسیار زیادی درباره سلیقه شخصی و مقدار مرتب بودن فرد نشان می دهد. کیف پول شلوغ و خیلی پر زشت به نظر می رسد و جلوه بدی دارد.

انتخاب هایی که در این قسمت وجود دارند عبارتند از:

  • کبف پول کلاسیک تا شدنی: این مدل ساده است و هیچگاه از مد نمی افتد. برای دسترسی راحت دو طرف کیف پول روی هم تا می شوند. این مدل جزو طراحی های باریک است.
  • مدل سه تا: در این مدل دو بار تا انجام می گردد و فضای بیشتری در مقایسه با مدل معمولی در دسترس است. البته این مدل بزرگ تر هم است.
  • کیف پول باریک: استایل های تازهتر با طراحی های ساده و مینیمال تعیین و متمایز می شوند. این مدل ها بسیار باریک بوده و راحت تر هستند.
  • مدل Money Clip یا دارای گیره اسکناس: این مدل طراحی کلاسیکی دارد که امنیت پول و وجه نقد داخل کیف پول را تضمین می نماید.
  • کیف پول کتی: این مدل به علت مقدار و طراحی اش به صورت ایستاده قرار می گیرد و تا نمی گردد. بعلاوه در دسته کیف پول های بزرگ واقع شده است.

4. عینک آفتابی

عینک آفتابی مردانه مزایای بسیاری از جمله افزودن تقارن به صورت، محافظت از صورت در برابر آفتاب و بعلاوه ساختن استایل شخصی را فراهم می نمایند. استایل هایی که هیچگاه از مد نمی افتند شامل عینک آفتابی های خلبانی، ویفرر و کلاب مستر هستند. جنس های پلاستیک فرم داده شده و استات هر دو سبک وزن و ارزان هستند. عینک های فلزی ظاهر شیک تری را ایجاد می نمایند اما مواد خیلی گران قیمت تر شامل شاخ بوفالو، پوشت لاک پشت و چوب هستند. این مواد دست ساز بوده و بسیار بادوام هستند.

  • راهنمای کامل خرید عینک آفتابی مردانه برای عید 1401

5. کلاه پاناما

کلاه های پاناما به خوبی بافته شده اند و در رنگ های روشن فراوری می شوند. این مدل کلاه ها تنوع بسیار زیادی دارند و استایل آن ها مشابه کلاه فدورا است اما با این قابلیت که در برابر گرما محافظت ایجاد می نمایند. ساختار حصیری این کلاه ها باعث عبور جریان هوا شده و سر را از تابش محافظت می نماید.

6. گیره کراوات

گیره کراوات یکی از اکسسوری های شیک و کاربردی مردانه است. این اکسسوری مردانه کراوات را به پیراهن متصل نموده و از جا به جا شدن آن جلوگیری می نماید.

7. جواهرات

بعضی افراد دست های خود را با انگشترها و دستبندها پر می نمایند. اما انجام این کار اشتباه است. دستبند و انگشتر باید برای کامل کردن استایل باشند و نباید به مرکز توجه تبدیل شوند. بنابراین بیش از دو قطعه جواهر در هر دست استفاده نکنید.

8. هدست

هدست یکی از اکسسوری های مدرن در دنیای تکنولوژی است. هر فردی هنگام راه رفتن، آشپزی کردن یا بیرون رفتن آهنگ مورد علاقه خود را گوش می دهد. بنابراین خرید یک هدست باکیفیت و راحت ایده بسیار خوبی است. در صورتی که از هدست استفاده می کنید یک مدل باکیفیت آن را خریداری کنید زیرا در غیر این صورت گوش ها و سرتان آسیب می بینند.

البته کیفیت صدا هم بسیار مهم است. هدفون های مختلف می توانند محدوده های مختلفی از صدا را داشته باشند. راحتی هدست هم بسیار مهم و لازم است. هدست های باکیفیت پد کوسن هایی دارند که می توانید برای بلند مدت بهره ببرید. سعی کنید هدستی خریداری کنید که جنس پد کوسن آن از مموری فوم باشد.

9. قاب گوشی بادوام

کوچک ترین ضربه به گوشی می تواند باعث شکستگی صفحه آن شده و خسارت زیادی را به بار بیاورد. بنابراین هنگام خرید گوشی تازه برای آن قاب زیبا و باکیفیت خریداری کنید.

10. اتوماتیکهای شیک

ممکن است از معرفی اتوماتیک به عنوان یک اکسسوری مردانه متعجب شده باشید. اما اتوماتیک چیزی است که با آن امضا می کنید. اتوماتیکها می توانند به مقدار ساعت های مچی گران قیمت باشند اما نیازی نیست که اتوماتیکهای خیلی گران قیمت خریداری کنید. عوامل بسیاری از جمله کیفیت فلز استفاده شده و موارد زیبایی شناختی مانند حکاکی های روی اتوماتیک روی قیمت آن تاثیرگذار هستند. اگر جزو آقایانی هستید که اسناد بسیاری را امضاء می کنید، در پی خرید اتوماتیک باشید.

در خاتمه

اکسسوری ها برای ساده تر شدن زندگی و بهبود استایل استفاده می شوند. این موارد جزئیات کوچکی هستند که هنگام استفاده با هم تفاوت بزرگی را ایجاد می نمایند.

منبع: Real Man Real Style

منبع: دیجی استایل
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2186

به "10 اکسسوری مردانه که می توانید در فصل بهار به استایل خود اضافه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اکسسوری مردانه که می توانید در فصل بهار به استایل خود اضافه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید