یک شهروند لس آنجلسی هنگام آزمایش های اتمی آمریکا با چه چشم انداز ای روبرو می شد؟ جذابیت بیمارگونه نیستی!

به گزارش مجله دور زمین، بین سال های 1951 تا 1992، ایالات متحده 928 آزمایش اتمی را در سایت آزمایشی نوادا در حدود 65 مایلی (105 کیلومتری) شمال غربی شهر لاس وگاس انجام داد. دقیقاً صد مورد از این آزمایش ها به اصطلاح جوی بودند که ابر های قارچی آن تقریباً از 100 مایلی (160 کیلومتر) دیده می شد و گردشگران کنجکاو را به شهر بیابانی لاس وگاس می کشاند.

یک شهروند لس آنجلسی هنگام آزمایش های اتمی آمریکا با چه چشم انداز ای روبرو می شد؟ جذابیت بیمارگونه نیستی!

این آزمایش های حتی از فاصله دورتر ، حتی از لس آنجلس که در 240 مایلی (386 کیلومتری) قرار داشت، هم دیده می شد. از لس آنجلس این آزمایش ها به صورت درخششی غیرمعمول آسمان تاریک را روشن می کرد و شب را به روز تبدیل می کرد. این رویداد های مهیب اما نسبتاً منظم در روزنامه های شاخص آن روزگار با عکس هایی همراه با زیرنویس های بی پروا پوشش داده می شد.

تایمز پس از یک آزمایش پیش از صبح در دهه 1950 نوشت: لس آنجلس دیروز دو سحر داشت. یکی دیگر نوشت: ساختمان های مرکز مدنی لس آنجلس- آزمایش بمب اتمی در نوادا ، 1955، نویسنده دیگری که جف ماناو این آزمایش ها را بیانیه ای باورنکردنی در هر زمینه ای، عجیب تر از داستان علمی تخیلی توصیف نموده بود.

متنی دیگر:

یک بمب اتمی آسمان شب را بر فراز شهر لس آنجلس در 7 مارس 1955 روشن کرد. این درخشش 20 ثانیه طول کشید و از ساعت 5:20 آغاز شد.

وایرد می گوید: موضوع جالب در زیرنویس های دست نویس همراه با این عکس ها، یادآوری منظم این است که انفجار بسیار قوی تر از هر قبلی است.

بعلاوه تصاویری از مردم در حال لذت بردن از این چشم انداز وجود دارد که نشان دهنده جذابیت بیمارگونه ای است که بسیاری از آمریکایی ها در آن موقع نسبت به سلاح های هسته ای داشتند. یکی از این رویداد ها در 22 آوریل 1952 به وسیله شبکه های تلویزیونی محلی لس آنجلس به طور زنده پخش شد. این رویداد در ساعت 5:30 صبح به طور شگفت انگیزی رتبه بندی بالایی در آمار دیدن پیدا کرد.

اما در نگاهی به گذشته، این رویداد توضیح های ناراحت نماینده هم دارد، مانند عکسی از بچه های مدرسه که با جیوه بازی می نمایند یا یک فیلم خانگی از والدینی که اتاق خواب نوزادشان را با رنگ های سربی نقاشی دوباره می نمایند.

این انفجارهای وحشتناک طنز عجیبی به خود می گیرد: اینکه یک شهر به طور معمول از این درخشندگی غیرطبیعی استفاده می نماید تا از خود عکس سلفی بگیرد!

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2165

به "یک شهروند لس آنجلسی هنگام آزمایش های اتمی آمریکا با چه چشم انداز ای روبرو می شد؟ جذابیت بیمارگونه نیستی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شهروند لس آنجلسی هنگام آزمایش های اتمی آمریکا با چه چشم انداز ای روبرو می شد؟ جذابیت بیمارگونه نیستی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید