کار سخت شاگردان کریک مقابل تیم آماده چلسی؛ لندن میزبان شیاطین خواهد بود

به گزارش مجله دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- مایکل کریک ماموریت یافته است تا در مسابقه ای سخت مقابل تیم آماده توماس توخل، راهنمایی شیاطین سرخ را در دست داشته باشد.

کار سخت شاگردان کریک مقابل تیم آماده چلسی؛ لندن میزبان شیاطین خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، چلسی در بازی هفته قبل مقابل یوونتوس عملکرد خیره نماینده ای داشت و حریف نامدار ایتالیایی خود را با 4 گل در هم کوبید. حالا آن ها توجه خود را معطوف به حفاظت از صدرنشینی شان در لیگ برتر می نمایند؛ جایی که 5 مورد از 6 بازی اخیر خود را با برد پشت سر گذاشته اند. حالا که روملو لوکاکو از بند مصدومیت رها شده است، آبی های لندن خطرناک تر از قبل خواهند بود.

منچستریونایتد در پی برکناری اوله گونار سولسشر، با برد 2-0 مقابل ویارئال توانست حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کند. حالا مایکل کریک به عنوان مربی موقت تیم باید به فکر فرار از فرم بد شیاطین سرخ در لیگ برتر باشد: کسب یک برد از 7 بازی و متحمل شدن 5 شکست در این مدت، یعنی حالا آن ها باید برای جبران اشتباهات گذشته، از بازی های سخت خود هم دست پر خارج شوند. منچستریونایتد در سالیان اخیر برخلاف گذشته دور توانسته است مقابل چلسی نتایج خوبی بگیرد. با این حال فردا بار دیگر چالش سختی در استمفوردبریج در انتظارشان خواهد بود.

سرمربی موقت باشگاه منچستریونایتد پیش از تقابل با چلسی، راجع به سبک بازی خود می گوید: در فوتبال سبک های بازی مختلفی وجود دارد. ما بازیکنان خوبی را در اینجا داریم که می توانند خود را با هر سبکی سازگار نمایند. در حال حاضر تمام تمرکز من روی آماده کردن تیم برای بازی روز یکشنبه مقابل چلسی است. اکنون این مسئولیت بزرگ بر عهده من است و برای آن تمام کوشش خود را انجام داده ام. به این که قرار است پس از بازی روز یکشنبه چه اتفاقاتی رخ دهد، فکر نمی کنم.

از کریک درباره شروع دوران مربیگری اش سوال شد و او پاسخ داد: بعضی از تصمیمات مهم تر و حساس تر از سایر تصمیمات هستند و این کاملا عادی است. در این هفته کاملا آرام بودم و بازیکنان و کادرفنی به خوبی از من حمایت کردند. من این چالش را قبول کردم و اکنون زمان آن رسیده تا خود را امتحان کنم.

از کریک راجع به کار کردن زیر نظر رالف رانگنیک، سرمربی بعدی شیاطین سرخ سوال شد و او پاسخ داد: فکر می کنم که بتوانید درک کنید که چه هفته شلوغی داشتیم و من وقت نکردم تا به این مسائل فکر کنم. تمام تمرکز من روی آماده سازی تیم به برترین شکل ممکن است. به هیچ یک از اتفاقات پس از روز یکشنبه فکر نکرده ام.

کریک به تمجید از دونی فن ده بیک و سبک بازی این هافبک هلندی پرداخت و گفت: دونی فن ده بیک از آن دسته بازیکنانی است که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و می تواند در پست های مختلفی بازی کند. او این کار (بازی در پست های مختلف) را در آژاکس و تیم ملی هلند انجام داده است. تنوع پست می تواند یک نقطه قوت بسیار خوبی باشد.

توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این ملاقات حاضر شد و جوابگوی سوالات خبرنگاران بود. متئو (کواچیچ) همچنان غایب خواهد بود. انگولو (کانته) کمی از ناحیه زانو دچار مشکل است، او نسبت به بازی قبل احساس بهتری دارد اما به نظر می رسد که چند روز دور از میادین خواهد بود؛ بحث چند روز یا یک هفته غیبت در میان است. هنوز کمی در مورد او امیدواریم اما اگر به بازی برسد یک معجزه خواهد بود پس من مبنا را یک هفته قرار می دهم. بن (چیلول) از ناحیه رباط صلیبی جلوئی یک مصدومیت جزئی دارد و تصمیم بر این شده که با احتیاط درمان گردد. 6 هفته آینده معین خواهد نمود که آیا او می تواند کاملا برای بازی در دسترس باشد یا باید جراحی گردد.

رالف رانگنیگ در منچستریونایتد؟ او یاری زیادی به من رساند چون مربی ام بود و یکی از اصلی ترین افرادی بود که مرا متقاعد کرد در پی مربیگری بروم. او در تمام این سال ها روی من اثر بزرگی گذاشت. او به ما نشان داد که در بازی فوتبال لازم نیست مهاجم را تا توالت دنبال کنیم زیرا روزگاری دقیقا چنین تفکری وجود داشت و مدافعان مهاجمان را هر جا که می رفتند، دنبال می کردند. او به ما نشان داد که می توان در یک منطقه مقابل همه دفاع کرد. اما گوش کنید، قبل از این که بیش از حد صحبت کنم بگویم که او هنوز سرمربی منچستریونایتد نیست. بگذارید به همه احترام بگذاریم، به رالف، تصمیمش و باشگاه منچستریونایتد احترام بگذاریم. وقتی همه چیز به پایان رسید، شاید دوباره بتوانیم در موردش صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2069

به "کار سخت شاگردان کریک مقابل تیم آماده چلسی؛ لندن میزبان شیاطین خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت شاگردان کریک مقابل تیم آماده چلسی؛ لندن میزبان شیاطین خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید