ژاپن قهرمان 20 سال آینده جام جهانی

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: کاپیتان پیشین ژاپن گفت که تیم ملی فوتبال این کشور تا 20 سال آینده توانایی کسب قهرمانی جام جهانی را دارد.

ژاپن قهرمان 20 سال آینده جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، تسونیاسو میاتومو کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن که تیم کشورش تا به امروز از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بالاتر نرفته معتقد است قهرمان آسیا حتی می تواند به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل برسد.

میاتومو که سابقه 71 بازی ملی در کارنامه اش دارد در گفت و گو با سایت فیفا گفت: تیم کنونی ژاپن توانایی صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 را دارد. اینکه در رقابت های جام کنفدراسیون ها به عنوان قهرمان آسیا حضور داریم باعث خوشحالی است و از این طریق می توانیم توانایی واقعی بازیکنان جوان خود را بسنجیم. به نظر من در 20 سال آینده ژاپن این توانایی را پیدا می کند که به مقام قهرمانی جام جهانی برسد.

در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 و در قاره آسیا تیم ژاپن در حال حاضر با 13 امتیاز در صدر گروه B قرار گرفته است و صعودش به جام جهانی قطعی شده است. به این ترتیب این تیم برای پنجمین سال متوالی است که از سال 1998 به بعد به جام جهانی صعود می کند.

وی اضافه کرد: فوتبال ژاپن به طرز شگفت انگیزی پیشرفت کرده و در حال حاضر کارهای فوق العاده ای برای رشد بیشتر فوتبال در این کشور اجرا شده است. این پیشرفت را مدیون برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2002 در ژاپن هستیم که تاثیر بسزایی در رشد این ورزش گذاشت.

میاتومو 36 ساله شرح داد: اگر در 10 سال آینده تعداد زیادی از بازیکنان ژاپنی را در لیگ های معتبر اروپایی ببینم تعجبی نخواهم کرد چون بازیکنان جوان و مستعد بسیاری در این کشور حضور دارند. در حال حاضر نیز بازی های لیگ های معتبر فوتبال اروپا در شبکه های تلویزیونی ژاپن پخش می شود که نشان از محبوبیت این رشته ورزشی در این بخش از قاره آسیا دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 942

به "ژاپن قهرمان 20 سال آینده جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن قهرمان 20 سال آینده جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید