چالهان اوغلو: زلاتان ستاره میلان است

به گزارش مجله دور زمین، هافبک ترکیه ای تیم فوتبال میلان از هم تیمی سوئدی خود تمجید ویژه ای کرد.

چالهان اوغلو: زلاتان ستاره میلان است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، هاکان چالهان اوغلو از تأثیری که زلاتان ابراهیموویچ از زمان بازگشتش به میلان روی این تیم گذاشته، سخن گفت و از او تمجید ویژه ای کرد. ایبرا در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اخیر، پس از دو فصل بازی برای لس آنجلس گلکسی با قراردادی شش ماهه به میلان بازگشت و تا به اینجای کار در 10 بازی از رقابت های مختلف، آمار چهار گل زده و یک پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

چالهان اوغلو در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی این اسپورتس گفت: زلاتان بازیکن جدیدی برای میلان نیست. او ستاره ای در سطح جهانی و بازیکنی بسیار باتجربه است. ایبرا ستاره میلان است. ابراهیموویچ از هر جهتی که فکرش را کنید، با تجربه خود، جاه طلبی اش و ذهنیت خود درون زمین یاری زیادی به ما نموده است.

هافبک ترکیه ای روسونری در تکمیل صحبت هایش گفت: بعضی از بیرون فکر می نمایند که ایبرا فردی مغرور است، اما به نظر من زلاتان مغرور نیست و اتفاقاً انسانی صمیمی، بسیار دلسوز و شوخ طبع است که می شود با او وقت گذراند.

ابراهیموویچ دوشنبه هفته گذشته در جریان تمرینات تیم فوتبال میلان از ناحیه عضله سولئوس واقع در ساق پا دچار مصدومیت شد و چهارشنبه هفته پیش میلان را به مقصد استکهلم ترک کرد تا به مدت یک هفته کنار خانواده اش در سوئد باشد و سپس برای انجام آزمایش های جدید به میلان بازمی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1196

به "چالهان اوغلو: زلاتان ستاره میلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالهان اوغلو: زلاتان ستاره میلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید