پویش هزار امید به کار خود خاتمه داد

به گزارش مجله دور زمین، جامعه نیکوکاری ابرار در چارچوب پویش هزار امیدبا توجه به همه گیری ویروس کرونا، اقدام به تهیه و توزیع 1000 عدد تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان در مناطق کمتر برخوردار کشور نموده است.

پویش هزار امید به کار خود خاتمه داد

تجمیع منابع فعالان اقتصادی برای اثربخشی اجتماعی بیشتر یکی از رویکردهای پویش هزار امید بود. ازاین رو پس از فراخوان پویش در بین تشکل ها، انجمن های عضو اتاق، با مشارکت شایسته فعالان اقتصادی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دغدغه مند، منابع اقتصادی موردنیاز پویش جمع آوری شد. همچنین از ظرفیت های سازمان های عمومی چون آموزش وپرورش و کمیته امداد امام خمینی، نیز در جهت تحقق بخشی از منابع اقتصادی این پویش بهره گرفته شد.

دانش­آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت ابرار در طرح حمایت تحصیلی، در اولویت دریافت یاری این پویش قرار داشتند و با همکاری با نمایندگی های ابرار در اتاق های استانی، توزیع تبلت ها انجام و 211 عدد تبلت در 15 نمایندگی ابرار به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ابرار اهدا شد.

روستاهای شهرستان گناباد یکی دیگر از مقاصد ابرار برای توزیع تبلت­ها بود. نظر به اجرای طرح توسعه پایدار روستایی ابرار در روستاهای این شهرستان و شناخت دقیق از تعداد دانش­آموزان نیازمند، با همکاری انجمن اولیاء و مربیان، اداره آموزش و و پرورش شهرستان گناباد، تعداد 770 عدد تبلت به دانش آموزان اهدا شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1807

به "پویش هزار امید به کار خود خاتمه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش هزار امید به کار خود خاتمه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید