پوچتینو: کسب تساوی مقابل منچسترسیتی نتیجه فوق العاده ای است، عاشق VAR هستم

به گزارش مجله دور زمین، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام از کسب یک امتیاز مقابل منچسترسیتی کاملاً راضی به نظر می رسد.

پوچتینو: کسب تساوی مقابل منچسترسیتی نتیجه فوق العاده ای است، عاشق VAR هستم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به لطف یاری داور ویدئویی (VAR) به تساوی 2 - 2 مقابل منچسترسیتی دست یافتند، پس از این بازی با اشاره به ترکیبی که دارد، گفت: دنبال بهانه گیری نیستم و شکایتی از اوضاع موجود ندارم و تنها توضیحاتی می دهم. ما احتیاج داریم بدانیم که در انتها نقل وانتقالات اروپایی ترکیب ما به چه صورت خواهد بود، چون ممکن است بازیکنانی از جمع ما جدا شوند، شاید هم کسی جدا نشد. به هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی اضافه نمود: ما ششمین فصل حضورمان در تاتنهام را تجربه می کنیم و فکر می کنم ما از حیث سازگاری خود با شرایط متفاوت، قهرمان جهان هستیم. این البته تجربه فوق العاده ای است و ما یکی از بهترین کادرهای مربیگری جهان خواهیم بود چون خودمان را با شرایط مختلف وفق داده ایم. به نظرم وقتی با این شرایطی که در تیم داریم به مصاف تیمی همچون منچسترسیتی می رویم، کسب تساوی 2 - 2 نتیجه فوق العاده ای است. باید کوشش تک تک بازیکنان را مورد تمجید قرار دهیم که سعی کردند به شرایط موجود در تیم توجهی نکنند و تنها مثبت اندیش باشند و با ایمان و امید بازی کردند.

سرمربی آرژانتینی اسپرزها همچنین درباره گل دقیقه 2+90 منچسترسیتی که توسط VAR مردود اعلام شد، تا بار دیگر این فناوری به یاری تیم وی در تقابل با شاگردان پپ گواردیولا بیاید، گفت: عاشق VAR هستم. از همان موقع که بحث معرفی این فناوری واستفاده از آن مطرح شد، با آن موافق بودم. گاهی اوقات ممکن است این فناوری به سود تیم شما باشد، درست به مانند این بازی و البته بازی فصل گذشته لیگ قهرمانان. ما نمی توانیم مانع سیرتکاملی این فناوری شویم.

پوچتینو ادامه داد: پذیرش چنین تصمیماتی که با استفاده از یاری داور ویدئویی گرفته می گردد، البته کمی سخت است چون ماعاشق فوتبال هستیم. در 30 سال اخیر این داوران بوده اند که به تنهایی تصمیم گیری نموده اند و گاهی اوقات تصمیمات شان ناعادلانه بوده است. به هر حال باید این فناوری را بپذیریم و این فناوری در این بازی به سود ما عمل کرد.

تاتنهام در بازی بعدی خود به مصاف نیوکاسل می رود و پس از آن باید در دربی لندن مقابل آرسنال صف آرایی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 388

به "پوچتینو: کسب تساوی مقابل منچسترسیتی نتیجه فوق العاده ای است، عاشق VAR هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: کسب تساوی مقابل منچسترسیتی نتیجه فوق العاده ای است، عاشق VAR هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید