ساری: هازارد یکی از بهترین های اروپاست و می تواند بهتر هم بشود

به گزارش مجله دور زمین، سرمربی ایتالیایی چلسی ضمن تمجید از عملکرد ادن هازارد او را در زمره بهترین بازیکنان حال حاضر اروپا معرفی کرد.

ساری: هازارد یکی از بهترین های اروپاست و می تواند بهتر هم بشود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی اکسپرس، بعد از شایعات و گمانه زنی های زیاد در نهایت معین شد ادن هازارد این فصل هم در تیم چلسی خواهد ماند.

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی ضمن تمجید از ستاره بلژیکی تیمش گفت : هازارد از نظر تکنیکی واقعا یکی از بازیکنان حال حاضر اروپا محسوب می گردد. ولی از نظر فیزیکی باید بیشتر روی خودش کار کند تا به بازیکن کامل تری تبدیل گردد. در پنج سال گذشته کریستیانو رونالدو مثل مهاجم کار کرد. لیونل مسی هم مانند یک مهاجم عمل کرد اما هازارد همانند یک هافبک کناری بوده و به همین خاطر باید پیشرفت داشته باشد. با این حال با تمام این صحبت ها ما داریم در مورد یکی از بهترین بازیکنان اروپا سخن می گوییم.

چلسی باید در هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس در داربی لندن به مصاف آرسنال برود.

سرمربی چلسی در ادامه صحبت های خود اضافه نمود: چلسی همیشه یکی از بهترین تیم ها در اروپا بوده است و به همین دلیل نباید بازیکنان اصلی خود را به راحتی بفروشد. برای بازی با آرسنال برنامه ویژه ای در نظر داریم. آنها یکی از رقیبان مستقیم ما محسوب می شوند. ما ممکن است فصل را پایین تر یا بالاتر از آرسنال تمام کنیم ولی چیزی که هست این است که آرسنال از کیفیت بالایی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 80

به "ساری: هازارد یکی از بهترین های اروپاست و می تواند بهتر هم بشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: هازارد یکی از بهترین های اروپاست و می تواند بهتر هم بشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید