ورمزیار: استراماچونی پازل خوبی در تیم به وجود آورده است، استقلال باید تقویت گردد

به گزارش مجله دور زمین، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که نیمکت این تیم برای نیم فصل دوم احتیاج به تقویت شدن دارد، در غیر این صورت آبی پوشان کار سختی خواهند داشت.

ورمزیار: استراماچونی پازل خوبی در تیم به وجود آورده است، استقلال باید تقویت گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل شهر خودروی مشهد و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: استقلال فرایند خوبی دارد و از نظر روحی و روانی و هماهنگی در این شش هفت بازی گذشته بسیار خوب بوده است. شاید نبود بازیکنان و نداشتن داریوش شجاعیان و سیاوش یزدانی استقلال را اذیت می نماید. نبود آنها هماهنگی 11 نفر اصلی را به هم می ریزد، اما فرایند صعودی تیم از نظر روحی و روانی جای خالی غایبان را هم پوشش داده است.

وی اضافه نمود: استراماچونی اکنون تیم کاملی دارد که با سیستمی درخور بازیکنان، توانسته تیم خوبی درست کند. بازی کردن با سه دفاع که سیستم های 2-5-3، 2-3-5 و در حملات 3-4-3 را در زمین می بینیم، استقلال را به تیمی خوب تبدیل نموده است. امیدوارم مصدومان بیشتر نشوند و تیم به هم نریزد. استراماچونی اکنون پازل خوبی در تیم به وجود آمده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه صدرنشینی این تیم برای طرفداران انتظار قهرمانی به وجود می آورد و این فشار از سوی طرفداران ممکن است به تیم استرس وارد کند، گفت: نکته درستی است، چون وقتی انتظار به وجود می آید، استرس هم ایجاد می گردد. اگر بازیکنان بتوانند این استرس را کنترل نمایند، می توانند در این شرایط به تیم یاری نمایند. اگر انتظارها نیز از سوی طرفداران بیش از حد باشد، ممکن است جواب معکوس بدهد.

ورمزیار اعلام نمود: همه صحبت ها را درباره تیم نموده ایم، اما انتظارهایی که طرفداران استقلال دارند، شاید برای نیم فصل دوم انتظار معقولی نباشد. باید پتانسیل تیم را ببینیم و اگر این تیم نتواند بازیکنان مصدومش را اضافه کند و نقاط ضعف را پوشش بدهد، شاید در سرانجام فصل فقط بتواند خودش را میان چهار تیم بالای جدول حفظ کند. بازی های نیم فصل دوم حساس تر است و سخت تر می گردد، چون بازی های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز فشار را روی تیم بیشتر می نماید. باید این را هم در نظر بگیریم که آسیب پذیری بازیکنان هم در نیم فصل دوم بیشتر است و احتمال مصدومیت بالا می رود. با این شرایط اگر مدیریت باشگاه نتواند نیمکت را قوی تر کند، کار استقلال سخت می گردد.

وی در مورد اینکه استقلال بازیکنانی چون مرتضی تبریزی، علی دشتی و آرش رضاوند را روی نیمکت دارد و آیا معتقد است آنها نمی توانند به تیم یاری نمایند، گفت: آنها بازیکنان خوبی هستند، اما به گذر زمان احتیاج دارند تا تجربه کسب نمایند. استقلال و پرسپولیس به بازیکن با تجربه احتیاج دارند تا بار تیم را از روی زمین بردارند. مربی به بازیکنانی احتیاج دارد که عصای دست او باشند و این بازیکنان باید به تیم اضافه شوند.

ورمزیار گفت: اضافه شدن بازیکن جوان هم خوب است تا آنها کم کم کنار بازیکنان بزرگ، بزرگ شوند، اما در کنار آنها شما به بازیکن با تجربه احتیاج دارید که برای تیم مؤثر باشند. بازیکنانی که اکنون در استقلال هستند مانند آرش رضاوند، علی دشتی، سجاد آقایی، رضا آذری، زکریا مرادی یا امیرحسین کارگر در سال های آینده بسیار خوب خواهند شد. از بین این بازیکنان، کسی که می توانست بیشتر به تیم یاری کند، رضا آذری بود. همانطور که گفتم، اگر نیمکت قوی تر نگردد، تیم در نیم فصل دوم به مشکل می خورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 738

به "ورمزیار: استراماچونی پازل خوبی در تیم به وجود آورده است، استقلال باید تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: استراماچونی پازل خوبی در تیم به وجود آورده است، استقلال باید تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید