برانکو: شرایط خیلی سختی برای بازی با الدحیل داریم، روی حضور طرفداران حساب باز نموده ایم

به گزارش مجله دور زمین، برانکو ایوانکوویچ گفت که پرسپولیس برای بازی با الدحیل قطر با شرایط دشواری روبرو گردیده است.

برانکو: شرایط خیلی سختی برای بازی با الدحیل داریم، روی حضور طرفداران حساب باز نموده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین صبح امروز (جمعه) درباره شرایط این تیم در آستانه بازی روز دوشنبه با الدحیل قطر گفت: وضعیت خیلی سختی است. بشار رسن مصدوم گردیده و شرایط او معین نیست. سید جلال هم درد داشت و تمرین نکرد. سیامک نعمتی هم محروم است و وضعیت ناجوری داریم! فردا خواهیم دید که وضعیت دقیق بازیکنان به چه شکل است و تکلیفمان معین خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مصدومان الدحیل گفت: کاپیتان آنها که در بازی رفت مقابل ما مصدوم بود و بازی نکرد برای مسابقه برگشت مسئله ای ندارد. او حتی برای تیم ملی اش هم به میدان رفت و در ترکیب آنها بسیار خوب کار نموده است. الدحیل یک بازیکن دیگر هم دارد که پایش شکسته بود و او به این بازی نمی رسد.

برانکو درباره این سوال که سیامک نعمتی محروم است و اگر بشار رسن و حسین ماهینی نیز آماده این بازی نشوند چه اقدامی انجام خواهید داد گفت: بدون آنها بازی می کنیم. ما 20 بازیکن و برای آن پست هم چند گزینه مد نظر داریم. فعلا تا دوشنبه وقت داریم. قطعا این مشکل، مشکل بزرگی است اما چه کار می گردد کرد؟

وی با اشاره به حضور طرفداران در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: بعد از بازی قبلی هم گفتم که حساب زیادی روی حضور طرفداران حساب باز نموده ایم انتظار داریم ورزشگاه پر از تماشاگر باشد تا بتوانیم با یاری آنها عملکرد خوبی داشته باشیم.

برانکو درباره اینکه الدحیل برای پیروزی در این دیدار به بازیکنانش وعده پاداش داده اما پرسپولیسی ها با مسائل مالی دست و پنجه نرم می نمایند توضیح داد: طبیعی است که آنها پتانسیل مالی بیشتری نسبت به ما دارند اما گرشاسبی امروز گفت در صورت پیروزی مقابل الدحیل به بچه ها پاداش می دهد. در این بخش هم باشگاه در حد توانش کوشش نموده اما باید بگویم قبل از هر چیز بازیکنان برای غیرت و کسب افتخار بازی می نمایند و هیچ وقت سراغ پاداش را نگرفته اند چرا که بازی کردن در آسیا بسیار مهم است و افتخاری خواهد بود برای کشور و خانواده شان.

سرمربی پرسپولیس در انتها درباره شانس استقلال برای صعود به نیمه نهایی گفت: تا وقتی که بازی ادامه دارد شانس برای پیروزی هم وجود دارد هم برای استقلال و هم برای ما این وضعیت وجود دارد. تا وقتی که بازی تمام نگردیده است می توانیم شانس صعود به نیمه نهایی داشته باشیم. در صورتی که استقلال و پرسپولیس هر دو به نیمه نهایی آسیا صعود نمایند این یک افتخار بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 111

به "برانکو: شرایط خیلی سختی برای بازی با الدحیل داریم، روی حضور طرفداران حساب باز نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: شرایط خیلی سختی برای بازی با الدحیل داریم، روی حضور طرفداران حساب باز نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید