مهاجم برزیلی منتفی شد؛ یک بازیکن اروپایی در فهرست سرخ پوشان

به گزارش مجله دور زمین، پروژه جذب مهاجم برزیلی این روز ها برای باشگاه پرسپولیس خبر ساز شده و هیچکدام از گزینه های مد نظر سرمربی جذب نشد.

مهاجم برزیلی منتفی شد؛ یک بازیکن اروپایی در فهرست سرخ پوشان

بحث جذب یک مهاجم در پرسپولیس به یکی از چالش های اصلی این باشگاه تبدیل شده است. سرخپوشان تا کنون با بیش از پنج مهاجم وارد مذاکره شدند و حتی با بعضی از آن ها تا مرحله عقد قرارداد هم پیش رفتند، اما پایان در لحظه آخر اتفاقی این انتقال را منتفی کرد.

آخرین بازیکنی هم که با این باشگاه لینک شده بود، آلف مانگا بازیکن شاغل در سری B برزیل بود. باشگاه پرسپولیس در ابتدا با ارسال نامه به باشگاه مربوطه شرایط را برای جذب او جویا شد و سپس با درخواست باشگاه برزیلی و خواسته های بازیکن موافقت کرد، اما به یکباره این بازیکن رقم پیشنهادی را بیشتر کرد تا این انتقال منتفی گردد.

حال یک بازیکن دیگر اروپایی شاغل در لیگ صربستان به گل محمدی معرفی شده و ظاهرا مورد پسند سرمربی پرسپولیس هم قرار گرفته است، اما رقم بالای درخواستی این بازیکن مهمترین مشکل برای جذب او است.

این بازیکن در سال های اخیر به اردوی تیم ملی کشورش هم دعوت شده، اما هم پست بودن او با یکی از مهاجمان سطح اول دنیا فوتبال موجب شده تا او شانس بازی چندانی در تیم ملی کشورش نداشته باشد.

با این حال باید دید که در نهایت تکلیف جذب مهاجم خارجی چه خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2261

به "مهاجم برزیلی منتفی شد؛ یک بازیکن اروپایی در فهرست سرخ پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم برزیلی منتفی شد؛ یک بازیکن اروپایی در فهرست سرخ پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید