مرحله نهایی دومین رویداد استارتاپی صبانو 9 مهرماه برگزار می گردد

به گزارش مجله دور زمین، همزمان با روز جهانی سالمند، مرحله نهایی دومین رویداد استارتاپی صبانو نهم مهرماه برگزار خواهد شد.

مرحله نهایی دومین رویداد استارتاپی صبانو 9 مهرماه برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، رویداد استارت آپی صبا نو رویدادی ایده یابی در زمینه بازنشستگان و سالمندان و در محور های سلامت جسمی، اوقات فراغت، گردشگری، سلامت روان و توان افزایی فرهنگی، اجتماعی، مالی است که از سوی یکی از مراکز نوآوری برگزار می گردد.

در دومین دوره این رویداد که با موضوع سلامت دیجیتال برگزار گردیده است، 30 طرح و ایده از سوی تیم ها به این رویداد ارسال شد که از این تعداد، 14 تیم به منظور داوری به مرحله دوم راه یافتند. دومین دوره رویداد صبا نو که به صورت حضوری برگزار گردید، پس از داوری طرح ها 9 تیم برگزیده شدند و به مرحله نهایی این رویداد راه یافتند. در بخش نهایی تیم ها در جلسات توانمندسازی و کارگاه آموزشی حضور یافتند.

با توجه به محور این دوره از رویداد که بر روی سلامت دیجیتال تمرکز داشت، حوزه فعالیت تیم های شرکت کننده، حوزه های مراقبت شخصی سازی شده، پیشگیری از بیماری ها، تشخیص زودهنگام بیماری ها و نظارت بر تغذیه و فعالیت بدنی را شامل می شد.

مرحله نهایی دومین رویداد استارت آپی صبانو2 با رویکرد سلامت دیجیتال و سالمندان روز آدینه 9 مهرماه 1400 همزمان با یک اکتبر، روز جهانی سالمند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1971

به "مرحله نهایی دومین رویداد استارتاپی صبانو 9 مهرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله نهایی دومین رویداد استارتاپی صبانو 9 مهرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید