استان پرنس ادوارد ایسلند کانادا

به گزارش مجله دور زمین، جزیره پرنس ادوارد (Prince Edward Island) کوچکترین استان کانادا است که بسیار زیبا و تحریک کننده است ،مکانی است که بهترین های دنیا در نوک انگشتان شماست. ، دانشگاه های این استان بسیار مقرون به صرفه ، ایمن ، فرهنگی ، پر جنب و جوش و پرتحرک و تاریخی است و شما میتوانید یک تجربه عالی در دانشگاه های این استان داشته باشید.

استان پرنس ادوارد ایسلند کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

شارلوتاون (Charlottetown) پایتخت پرنس ادوارد و زادگاه کانادا است. خیابان های تاریخی ، پارک ها ، ساختمان ها ، مغازه ها ، تئاترها ، بارها و گالری های هنری محیطی دنج برای دانشگاه پرنس ادوارد فراهم می نماید. این استان دارای 146،000 نفر جمعیت است و سرشار از میراث فرهنگی است. این جزیره در ساحل شرقی کانادا واقع شده است و به دلیل سواحل خیره نماینده ، مناظر شبانگاه ، شهرهای دنج به یک جامعه فرهنگی پویا مشهور است.

پرنس ادوارد دارای مؤسسات آموزشی عالی ، خدمات بهداشتی باکیفیت ، مسکن ارزان قیمت ، ترافیک کم ، میزان جرم و جنایت پایین میباشد که میتواند گزینه مناسبی برای زندگی در این استان باشد.

اقتصاد پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد یک جامعه تجاری پر جنب و جوش و رو به رشد دارد. مشاغل جزیره همچنان به ارائه بالاترین کیفیت محصولات و خدمات به بازار می پردازند.

اقتصاد پرنس ادوارد ترکیبی از منابع سنتی - کشاورزی ، شیلات و دنیاگردی - را دارد و همچنین بخش های جدید صنعت از جمله علوم زیستی و فراوری پیشرفته. کسب و کار و کارآفرینی در هسته اصلی موفقیت مالی این استان است.

از اول آوریل 2019 ، حداقل دستمزد 12.25 دلار در ساعت است و دولت استان برنامه های متعددی را در اختیار دارد تا شرایط مناسبی برای دانشجویان را جهت ورود به بازار کار فراهم کند.

کشاورزی

کشاورزی در جزیره پرنس ادوارد یک صنعت سنتی است که سهم مالی مهمی دارد. در سال 2018 ، رسید نقدی مزرعه 496.0 میلیون دلار ارزش گذاری شد. غلات ، سیب زمینی ، حبوبات و میوه ها منجر به رشد این اقتصاد می شوند.

شیلات

شیلات خرچنگ با 38.7 میلیون پوند در سال 2018 به ارزش 200.2 میلیون دلار در حال رشد است. از آنجا که جمعیت جزیره پرنس ادوارد برای جذب این فراوری بسیار اندک است ، صادرات بخش مهمی از این صنعت است. در جزیره پرنس ادوارد تعداد 4151 ماهیگیر تجاری و 47 مرکز پردازش مجازوجود دارد.

گردشگری

هر ساله ، این جزیره میزبان بیش از 1.5 میلیون بازدید نماینده است که از سراسر دنیا برای استراحت ، گلف ، غذا خوردن و تجربه آن از Green GablesTM به آنجا می آیند.

هوافضا

هوافضا یکی از سریعترین بخش در جزیره پرنس ادوارد با بیش از 1000 کارمند و فروش سالانه 362 میلیون دلار است. Slemon Park ، واقع در سامرزاید ، تنها پارک هوافضا در کانادا است که یک مرکز آموزشی سفارشی در محل را ارائه می دهد.

علوم زیست

در جزیره پرنس ادوارد بیش از 50 شرکت علوم زیست وجود دارد که 1600 نفر را استخدام می نمایند و سالانه بیش از 165 میلیون دلار درآمد دارند. صنعت علوم زیستی در حال حاضر در حال فراوری محصولات بهداشتی مختلف حیوانات و انسان ، درمان بیماری ها و همچنین محصولات طبیعی است

فناوری اطلاعات

تقریباً 2500 نفر در این صنعت در بیش از 100 شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به کار هستند. نیروی کار ماهر و هزینه های کم عملکرد این جزیره را تشویق به تأسیس شرکت ها در استان می نماید.

انرژی تجدید پذیر

بیش از 24 درصد از نیازهای الکتریکی جزیره پرنس ادوارد به وسیله ترکیبی از تحولات بادی استانی و خصوصی تأمین می گردد. این جزیره نوآوری اصلی در انرژی باد است و متعهد است با رشد صنعت انرژی تجدیدپذیر ، تحقیقات و توسعه را ادامه دهد.

آب و هوای پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد به لطف آبهای گرم خلیج سنت لارنس آب و هوای معتدلی دارد. به دلیل محاصره آن با آب معمولاً نسیم زیاد وجود دارد و در برخی مواقع بسیار باد می وزد.

تابستان

بیشتر ساکنان پرنس ادوارد به شما خواهند گفت که تابستان فصل مورد علاقه آنها است زیرا درجه حرارت بین 20 تا 34 درجه سانتیگراد است. این قطعاً فصل آب و هوای مناسب ساحل است. و حتی گرمترین آبها را در شمال کارولیناها دارا میباشد..

فصل پاییز

دمای پاییز بین 8 تا 22 درجه سانتیگراد است. صبح ها از تابستان ها خنک تر است ، اما بعد از ظهرها هنوز هم گرم است. این جزیره زیبایی جدید و کاملی را به خود می گیرد ، زیرا برگ ها به سایه های نفس گیر نارنجی ، قرمز و زرد تغییر می نمایند.

زمستان

در طول زمستان ، پرنس ادوارد به طور متوسط سالانه 290 سانتیمتر بارش برف را دارد. درجه حرارت بین 3 تا 11 درجه سانتیگراد است ، اما وزش باد شدید باعث می گردد احساس آن بیشتر از 25 درجه سانتیگراد باشد.برف معمولاً در ماه نوامبر می رسد و تا آوریل ادامه دارد. وقتی طوفان برفی رخ می دهد ، جزیره روز برفی را تجربه می نماید و مدارس و مشاغل بسته می شوند تا هوا تمیز گردد.

بهار

با گذشت زمان که بهار می چرخد ، جزایر راضی می شوند که با آغاز گل ها ، شکوفه ها زنده می شوند و درختان شکوفا می شوند. دما کاملاً معتدل است و از 8 تا 22 درجه سانتیگراد متغیر است.

دانشگاه پرنس ادوارد

دانشگاه جزیره پرنس ادوارد که در سال 1969 تأسیس شده است یک دانشگاه دولتی است که در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا رشته های مختلفی را ارائه می دهد. تاریخ این دانشگاه از نزدیک با مؤسسات تأسیس آن یعنی کالج پرنس ولز و دانشگاه سنت دانستان ارتباط دارد. در سال 1969 ، این دانشگاه از اولین دسته دانشجویان خود استقبال کرد و به دنبال آن ائتلاف اعضای موسس آن برگزار گردید. با آغاز دانشگاه به گسترش برنامه درسی دانشگاهی خود ، دانشکده ها و مدارس جدیدی مانند دانشکده دامپزشکی و مدرسه پرستاری به آن اضافه شدند.

پردیس این دانشگاه واقع در پایتخت جزیره پرنس ادوارد ، شهر شارلوت ، دارای امکانات بسیاری برای دانشجویان است. این امکانات شامل سالن های ناهار خوری ، مراکز ورزشی ، مراکز مراقبت روزانه ، مراکز علمی ، کتابخانه ها و مراکز دانشجویی است. دانشجویان می توانند از مزایای اقامت در محل دانشگاه و اماکن پارکینگ استفاده نمایند. چندین ساختمان از دانشگاه به دلیل کارکنان ، دانشجویان و اعضا نامگذاری شده اند که به موفقیت چشمگیر آن افزوده اند. مرکز بهداشت و سلامتی UPEI با هدف ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت بالا به دانشجویان برای ارتقاء یک دانشگاه و جامعه سالم می پردازد. علاوه بر این ، کتابخانه رابرتسون از منابع آموزشی متنوعی برای دانشجویان برخوردار است.

در سال تحصیلی 2018-2019 ، دانشگاه نسبت به سال تحصیلی قبلی افزایش ثبت نام دانشجو را داشته است. ثبت نام دانشجو برای دوره های کارشناسی در همان سال 4208 و ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد 461 بود. هر دو ثبت نام به ترتیب 2.1٪ و 8.0٪ افزایش داشتند. دانشگاه جزیره پرنس ادوارد از دانشجویان بین المللی در سراسر دنیا استقبال می نماید و در سال 2018 ، کل ثبت نام دانشجویان بین المللی 1،164 نفر بوده است. در سال 2017-2018 متوسط کلاس 25 و نسبت دانشجو به دانشکده 16: 1 اندازه گیری شده است. در همان سال ، این دانشگاه درآمد پژوهشی 12.9 میلیون دلار را دریافت کرد. علاوه بر این ، تعداد دریافت نمایندگان بورسیه 2،149 نفر بود. این دانشگاه در 79 کشور مختلف 26،529 فارغ التحصیل دارد.

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1358

به "استان پرنس ادوارد ایسلند کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان پرنس ادوارد ایسلند کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید