تور ارزان هند: مازندرانی: هند از ایران می ترسد و فرصت بازی محبت آمیز به ما نمی دهد، بازیکنان در لیگ ستارگان 10 برابر مربی پول می گیرند

به گزارش مجله دور زمین، سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان گفت: اگر تدارکات و حمایت انجام گردد می توانیم نتیجه دوره قبل بازی های آسیایی را تکرار کنیم.

تور ارزان هند: مازندرانی: هند از ایران می ترسد و فرصت بازی محبت آمیز به ما نمی دهد، بازیکنان در لیگ ستارگان 10 برابر مربی پول می گیرند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

غلامرضا مازندرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص انتخابش به اسم سرمربی تیم کبدی مردان گفت: روز گذشته به تهران آمدم و قرار است در خصوص مکان و زمان برگزاری اردو ها تصمیم گیری گردد. بنای من این است که از اول آبان ماه و هفته آینده اردو ها شروع گردد. با توجه به اینکه قسمت عمده بازیکنان ما به لیگ ستارگان در هند اعزام می شوند، آنها را در اردو نداریم برای همین با جوانان اردو را استارت می زنیم و در این شش ماه که لژیونرها نیستند امیدواریم از نظر فنی و بدنی ارتقا پیدا نمایند و به ترکیب تیم اضافه شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: در این زمان لیگ ستارگان هندوستان را هم رصد می کنیم و برترین ها را به اردوی تیم ملی اضافه می کنیم و در نهایت با ترکیبی از جوانان و باتجربه ها در بازی های آسیایی حاضر خواهیم شد.

هند با ترسی که از ایران دارد فرصت بازی محبت آمیز به ما نمی دهد

سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان در خصوص برگزاری لیگ ستارگان هندوستان بعد از دو سال تعطیلی گفت: بازیکنان در این مدت به تدریج راهی هند و در نهایت تا یک ماه آینده راهی کمپ می شوند و تمرینات خود را شروع می نمایند و سه ماه هم درگیر مسابقات خواهند بود. لیگ ستارگان بعد از دو سال تعطیلی به علت شیوع کرونا، سال جاری از سر گرفته می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود قهرمانی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، امکان برگزاری بازی محبت آمیز با هندوستان هست، گفت: برای برگزاری بازی محبت آمیز روی هند حساب نکردیم و با ترس و رقابتی که با ایران دارند، این فرصت را نمی دهند. چهار اردوی تدارکاتی و چند تورنمنت را در نظر داریم و بچه های جوان در تورنمنت ها شناسایی و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی می کنیم و در نهایت برترین ها به بازی های آسیایی اعزام می شوند.

متاسفانه قرارداد مربیان همواره تا فینال مسابقات است

مازندرانی در خصوص زمان معرفی دستیاران خود در تیم ملی توضیح داد: اگر دوستان با فدراسیون به توافق برسند با تیم کامل کادر فنی اردو ها را شروع می کنیم. دو طرف باید مذاکرات خود را انجام و خواسته ها را چکش کاری نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد شما یکساله و تا انتها بازی های آسیایی خواهد بود،گفت: متاسفانه در ایران قراردادها تا فینال مسابقات است در دو دوره گذشته هم همین طور بوده است. بعد بازی های جاکارتا قراردادم با فدراسیون تمام شد و بعد از آن هیچ قرار داد و دریافتی از فدراسیون نداشتیم تا الان که دوباره قرارداد بستم. این بخشی از مسائل مربیان اینگونه ورزش ها است. متاسفانه ما مربیان نه فرصت داریم که به صورت کامل به یک شغل برای خودمان بپردازیم و نه حمایت می شویم که دنبال شغل دوم نباشیم من به شخصه به خاطر علاقه به رشته کبدی و علاقه به موفقیت کشورم این مسائل را قبول می کنم و تمام کوشش خود را انجام می دهم.

می خواهیم در بحث های مدیریتی تعادل وجود داشته باشد

سرمربی تیم کبدی کشورمان تاکید نمود: بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان برای یک سال 10 برابر مربی پول می گیرند. این اصلا خوب نیست که من به اسم مربی دغدغه زندگی داشته باشم ولی شاگردان من که سال ها برای تعلیم آنها کوشش کردم، بدون دغدغه در اردو باشند. البته ما از اینکه بازیکنان در هند دریافتی های خوبی دارند ناراحت نیستیم تنها می خواهیم در بحث های مدیریتی تعادل وجود داشته باشد.

مبالغی که مربیان در لیگ ستارگان می گیرند با حجم کارشان متعادل نیست

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی های آسیایی جاکارتا پیشنهاد خارجی داشتید، توضیح داد: بعد از جاکارتا برای دو فصل به لیگ ستارگان رفتم. این فصل هم چون با تیم ملی صحبت کردم و اولویت من ایران بود، پیشنهادات را قبول نکردم. با حجم کار و فشار زیاد در لیگ ستارگان مبالغی که برای مربیان پرداخت می نمایند، قابل توجه نیست.

مازندرانی در خصوص تکرار اسم قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا، در هانگژو تاکید نمود: امیدوارم حمایت ها از طرف مسئولین از رشته کبدی انجام گردد. اگر تدارکات انجام گردد می توانیم نتیجه دوره قبل را تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1981

به "تور ارزان هند: مازندرانی: هند از ایران می ترسد و فرصت بازی محبت آمیز به ما نمی دهد، بازیکنان در لیگ ستارگان 10 برابر مربی پول می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: مازندرانی: هند از ایران می ترسد و فرصت بازی محبت آمیز به ما نمی دهد، بازیکنان در لیگ ستارگان 10 برابر مربی پول می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید