عرب: با قدرت حق خودمان را می گیریم

به گزارش مجله دور زمین، مدیرعامل پرسپولیس می گوید باشگاهش بی صبرانه منتظر صدور احکام انضباطی بازی سرخ پوشان با سپاهان است.

عرب: با قدرت حق خودمان را می گیریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب در پی احکام صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: نگرانی های طرفداران و اعضای تیم را کاملا درک نموده ایم و همه باید بدانند، این نگرانی و حساسیت نزد خود ما با شدت بیشتری وجود دارد. باشگاه پرسپولیس با وسواس مسایل را دنبال می نماید ولی نمی خواهیم بر تنش ها اضافه نموده گردد. جریانی نظام مند وجود دارد که می خواهد با استفاده از این تنش ها شرایط را برای پرسپولیس دشوارتر کند و ناچاریم اقدام ها را با رعایت جوانب امر پیش ببریم.

وی ادامه داد: البته این مسایل باعث نمی گردد ذره ای در حراست از منافع پرسپولیس و طرفداران کوتاهی کنیم و خللی در جدیت و اراده ما ایجاد گردد. ضمن احترامی که برای کمیته انضباطی قایل هستیم از تمام ظرفیت های قانونی بهره می گیریم. در خصوص بازی با سپاهان، مستندات کامل و غیر قابل چشم پوشی از تمام اتفاقات، به ویژه آغاز حوادث تهیه کردیم. منتظر صدور احکام انضباطی هستیم و پیگیری های مختلفی را برای تامین امنیت اعضای تیم و طرفداران برای بازی های پیش رو در تبریز و اصفهان داشته ایم که انتظار داریم با اقدام هایی که صورت می گیرد به نتیجه مطلوب ختم گردد.

عرب در خاتمه اضافه نمود: پرسپولیس مظلوم است و طرفدارانش مظلوم تر، ولی کوتاه نمی آییم. به هر وسیله ای متوسل شده اند تا پرسپولیس را به زیر بکشند. اصلا با یک شرایط منصفانه و عادلانه روبرو نیستیم. هر روز جبهه تازه ای علیه ما باز می گردد. در خانه خودمان مورد حمله و هجمه هستیم. طرفدار پرسپولیس از این همه فشار کلافه شده است، اما خسته نشده است. همین مساله برخی ها را آزار می دهد. فوتبال برای لذت بردن است. جنگ هم آداب خودش را دارد این که یک رقابت ورزشی است. این همه رفتار مغرضانه و پر از بغض نسبت به پرسپولیسی که بیش از همه مورد اجحاف است، قابل باور نیست. از همه طرف ما را می زنند. هر کاری می نمایند تا روح و روان و اعصاب بازیکن و طرفدار ما بر هم بریزد. حریفان ما حتی نمی توانند یک روز را با این شرایط تاب بیاورند اما مطمئن باشند حالا که اینطور شد پرسپولیسی ها مصمم تر شده اند برای دیگران بهتر بود با ما چنین نمی کردند. در زمین فوتبال با بازیکنانی طرف هستند که آرزوی وا دادن را به دل رقیبان گذاشته اند ما هم تا آخر پیگیر حقوق باشگاه، تیم و طرفداران خواهیم شد. در هر دو جبهه حق خودمان را می خواهیم. از فدراسیون فوتبال هم انتظار داریم عدالت را با تکیه بر قوانین و مستندات جاری کند. باشگاه پرسپولیس بی صبرانه منتظر صدور آرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 266

به "عرب: با قدرت حق خودمان را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: با قدرت حق خودمان را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید