شرط حضوری شدن کلاس ها و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400

به گزارش مجله دور زمین، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرط حضوری شدن کلاس های آموزشی و بازگشایی دانشگاه ها از یکم مهر 1400 را گفت.

شرط حضوری شدن کلاس ها و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین روز از پنجمین همایش آموزش عالی با موضوع تقدیر از سرآمدان آموزشی دانشگاه های وزارت عتف و آنالیز فرایند های جاری و آینده آموزش عالی در شرایط همه گیری کرونا تغییر رنگ شهر ها و واکسیناسیون دانشجویان در برابر کرونا را شرط حضوری شدن کلاس ها از یکم مهرماه 1400 بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه حضوری شدن آموزش ها منوط به حفظ سلامتی افراد است، ادامه داد: اگر واکسیناسیون انجام گردد و شهر ها در شرایط زرد و آبی قرار گیرند امیدواریم کلاس ها به صورت حضوری برگزار گردد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعلاوه از ارسال نامه ای به وزارت بهداشت در این خصوص اطلاع داد و گفت: اولویت برای واکسیناسیون مطالبه دانشجویان است و آموزش حضوری نباید بیش از این به تعویق بیفتد.

لازم به ذکر است؛ تا به امروز روسای دانشگاه های تهران؛ فنی و حرفه ای و فرهنگیان درخواست هایی برای واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هئیت علمی ارائه نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1896

به "شرط حضوری شدن کلاس ها و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط حضوری شدن کلاس ها و بازگشایی دانشگاه ها از مهر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید