ساخت فیلم های چینی با عوامل آمریکایی ادامه دارد

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران: چند سالی هست که سینمای چین در حال ساخت فیلم های سینمایی با بازیگران آمریکایی است. حالا جزئیاتی از جدیدترین این پروژه ها منتشر شده است.

ساخت فیلم های چینی با عوامل آمریکایی ادامه دارد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، چند محصول مشترک چین و آمریکا به زودی فراوری خود را شروع می نمایند. سینمای دو کشور چین و آمریکا چند وقتی هست به شدت در حال نزدیک شدن به یکدیگر هستند. بعد از اکران های ویژه فیلم ها در چین توسط کمپانی های آمریکایی، فیلمبرداری چند فیلم بلاک باستر هالیوودی مثل تبدیل شوندگان: عصر انقراض هم در این کشور بزرگ قاره کهن انجام شد. چینی ها هم از سوی دیگر فیلم هایی با حضور بازیگران آمریکایی می ساختند. گل های جنگ با بازی کریستین بیل از جمله این آثار است. چندی پیش هم که با خبر شدیم مل گیبسون کارگردان شناخته شده فیلم مصائب مسیح به عنوان مشاور در پروژه سه بعدی سینمای چین استخدام شده است. پروژه ای 65 میلیون دلاری که بازیگر نقش اولش هم بروس ویلیس است.

حالا با خبر شده ایم یک کمپانی چینی که به تازگی دفاتر ملبورن و لس آنجلسش را هم باز نموده قرار است فیلمی عاشقانه با حضور آدرین برودی بازیگر برنده اسکار فیلم پیانیست بسازد. این فیلم که داستان عاشقانه منهتن نام دارد توسط اندی تننت کارگردانی خواهد شد. نقش اول زن این پروژه را هم یکی از ستارگان سینمای چین با نام نی نی بازی خواهد نمود. فیلمبرداری این فیلم 15 میلیون دلاری ماه آینده در نیویورک شروع خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 747

به "ساخت فیلم های چینی با عوامل آمریکایی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فیلم های چینی با عوامل آمریکایی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید