رئال مادرید بالاخره از شرِ گرت بیل خلاص شد؟

به گزارش مجله دور زمین، ورزش سه: اخبار حاکی از آن است که رئال مادرید می خواهد از شر ستاره ولزی و 29 ساله خود خلاص گردد تا بتواند درآمد حاصل از فروش گرت بیل خود را صرف خرید بازیکنان جدید کند زیرا فلورنتینو پرز برای رسیدن به این هدف و بازسازی ترکیب زیر نظر زین الدین زیدان احتیاج به بودجه دارد و در این جهت چاره ای جز فروش بعضی بازیکنان از جمله گرت بیل پیش پای مدیریت باشگاه اسپانیایی نیست.

رئال مادرید بالاخره از شرِ گرت بیل خلاص شد؟

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

اینتر با دستور آنتونیو کونته برای جذب گرت بیل به شکل قرضی با مدیران باسگاه رئال مادرید ارتباط برقرار کرد اما مشکل حقوق بالای ستاره ولزی بود و این انتقال خیلی زود منتفی شد.

منچستریونایتد نیز اگرچه خواستار جذب گرت بیل است، اما تمایلی به پرداخت 75 میلیون یورو برای انتقال دائمی او ندارد و تنها یک راهکار برای حضور ستاره ولزی در اولدترافورد وجود دارد؛ منچستریونایتد آماده است حقوق هفتگی 480 هزار پوندی گرت بیل را برای 2 سال پرداخت نموده و مبلغ 10 میلیون یورو نیز برای انتقال قرضی به رئال مادرید پرداخت کند.

اینگونه رئال مادرید حداقل دیگر لازم نیست حقوق نجومی بازیکنی را پرداخت کند که زیدان علاقه ای به حفظ او ندارد و از سوی دیگر منچستریونایتد نیز رقم نقد هنگفتی را برای جذب گرت بیل نخواهد داد و طرفین هر دو به نوعی به هدف خود خواهند رسید.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 301

به "رئال مادرید بالاخره از شرِ گرت بیل خلاص شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید بالاخره از شرِ گرت بیل خلاص شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید