خبرنگاران 30 هزار خانه هلال در کشور راه اندازی می گردد

به گزارش مجله دور زمین، زاهدان- خبرنگاران- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: 30 هزار خانه هلال با توجه به آمار بالای حوادث در کشور در اولویت این جمعیت قرار گرفته است.

خبرنگاران 30 هزار خانه هلال در کشور راه اندازی می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد گل فشان عصر دوشنبه در حاشیه سفر به زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: بخش قابل توجهی از این خانه های هلال با توجه به تاکید رییس جمهوری هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی ارتقای سطح آموزش، مهارت آفرینی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مردم در قبال حوادث و بلایای طبیعی و چگونگی مواجهه با این حوادث را از مهمترین اهداف راه اندازی خانه های هلال عنوان نمود و اضافه نمود: هم اینک بیش از یکهزار و 500 خانه هلال در کشور فعال است.

رییس جمعیت جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اینک اعضای جوانان جمعیت هلال احمر کشور بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر است که در بخش های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، آزاد و روستایی آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی تاکید نمود: جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات ارزشمندی را برای مقابله و پیشگیری از این بیماری مورد توجه قرار داده اند که غربالگری بیش از 20 میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی مراکز جمعیتی کشور در نوروز سال جاری از آن جمله به شمار می فرایند.

گل فشان اضافه نمود: همچنین آموزش های مجازی این جمعیت با توجه به مقبولیت بالای این نهاد بین شهفرایندان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته است.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی اجرا شده غربالگری مجدد شهفرایندان در مبادی استان هایی با شرایط قرمز کرونا در برنامه های اولویت دار این جمعیت به شمار می رود.

رییس جمعیت جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: از آنجایی که تنوع بروز حوادث طبیعی در کشور بالا و در فاصله زمانی کوتاه امکان بروز وجود دارد این نهاد تمام اهتمام خود را بر آموزش همگانی شهفرایندان بکار بسته تا آمادگی افراد در حوادث افزایش یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1243

به "خبرنگاران 30 هزار خانه هلال در کشور راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 هزار خانه هلال در کشور راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید