خبرنگاران فرماندار سلسله: تکریم خانواده های شهدا باید در راس امور قرار گیرد

به گزارش مجله دور زمین، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار سلسله گفت: شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، باید تکریم از خانواده های آنان در راس همه امور قرار گیرد.

خبرنگاران فرماندار سلسله: تکریم خانواده های شهدا باید در راس امور قرار گیرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، مرتضی مهدوی کیا روز شنبه در ملاقات با سرپرست و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در سالن جلسات فرمانداری، با بیان اینکه عزت و شرف نظام جمهوری اسلامی متاثر از ایثارگری ها و رشادت های شهدای گرانقدر است، گفت: باید به بهترین شکل و بهره گیری از همه توان و ظرفیت از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و خانواده های آنان تجلیل کنیم.

وی اضافه کرد: بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.

مهدوی کیا توضیح داد با فرهنگ ایثار و شهادت بسیاری از پیروزی ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل شده است و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با وجود تمام سختی ها، مسائل و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همیشه روشن و جاودانه ساختند.

وی با تاکید بر اینکه که رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران قابل جبران نیست اضافه کرد: برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و توسعه روز افزون ایران باید در راستا شهدا حرکت کنیم و آرمان ها و اهداف شهدا را به ویژه برای نسل جوان تبیین کنیم.

فرماندار سلسله همچنین با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، اضافه کرد: در انتخاب اعضای هیات های اجرایی به دلیل اهمیت صندلی خانواده شهدا از ظرفیت بانوان فرزند شهید بهره برده ایم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سلسله نیز با بیان اینکه روز بزرگداشت شهید فرصتی ارزنده برای انتقال آرمان های شهدا به نسل جوان است، گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در سایه از جان گذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است و باید حفظ یاد و خاطره این شهدا همیشه در راس همه امور قرار گیرد.

فروزان نظری اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهادهای مقدسی است که توسط امام راحل(ره) بنا قرار گرفت و امروزه خدمات این نهاد برای خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران در جامعه ملموس است.

وی ادامه داد: در شهرستان سلسله 285 پرونده برای شهدا و 953 پرونده برای جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز تشکیل شده و تحت پوشش خدمات این نهاد قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1679

به "خبرنگاران فرماندار سلسله: تکریم خانواده های شهدا باید در راس امور قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار سلسله: تکریم خانواده های شهدا باید در راس امور قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید