خبرنگاران ثبت نام 57 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در الیگودرز

به گزارش مجله دور زمین، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: تا انتها روز چهارم، 57 داوطلب برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز نام نویسی کردند.

خبرنگاران ثبت نام 57 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در الیگودرز

ماشااله نعمتی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در شهر الیگودرز تعداد 37 داوطلب مرد و 5 نفر داوطلب زن تا به امروز برای این انتخابات ثبت نام نموده اند.

وی اضافه نمود: در سایر شهرهای شهرستان شامل تیتکان بزنوید، شول آباد، چمن سلطان و شاپور آباد نیز به ترتیب تا به امروز چهار ، 2 ، چهار وپنج داوطلب مرد، نام نویسی کردند.

فرماندار الیگودرز توضیح داد: تا سرانجام روز چهارم ثبت نام تعداد 33 نفر به وسیله دفاتر پیشخوان، 12 نفر به وسیله دسکتاپ اپلیکشن، هشت نفر به وسیله موبایل اپلیکشن و چهار نفر به وسیله سامانه جامع ثبت نام شده اند.

ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از 20 اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از 16 تا 23 فروردین 1400 انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 در کشور برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1686

به "خبرنگاران ثبت نام 57 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در الیگودرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام 57 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در الیگودرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید