خبرنگاران تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش یافت

به گزارش مجله دور زمین، یاسوج- خبرنگاران- مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج از امروز دوشنبه از 14 به 18 سورتی در طول هفته افزایش داده شد.

خبرنگاران تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش یافت

عنایت انصاری فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پس از پیگیری های لازم با شرکت هواپیمایی پارس ایر تعداد پروازهای هفتگی یاسوج به تهران و بالعکس از 14 به 18 سورتی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: این پروازها از 27 اردیبهشت ماه 1400 با هواپیمای جت crg 200 شرکت هواپیمایی پارس ایر با ظرفیت 60 صندلی انجام می شود.

انصاری فرد بیان نمود: این اقدام برای کمک به تحقق هر چه بهتر شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و با هدف تسهیل در رفت و آمد کسبه و تولیدگنندگان کهگیلویه و بویراحمد و ارتقای بیش از پیش چرخه تولید در استان اجرا شده است.

ساخت فرودگاه یاسوج از مصوبه های سفر خردادماه 1373 رهبر معظم انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد بود و در سال 1376 نیز افتتاح شد.

فرودگاه یاسوج تا سال 1393 یکی از محدودترین باندهای فرودگاهی کشور را داشت و طول باند آن 2 هزار و 600 متر و pcn باند آن نیز (میزان فشردگی آسفالت در واحد مترمربع) 26 بود.

ظرف 30 ماه بزرگترین پروژه عملیات خاکی کشور و کهگیلویه و بویراحمد با حجم یک میلیون و 300 هزار مترمکعب در فرودگاه یاسوج انجام شد.

pcn باند فرودگاه یاسوج از 26 به 46 و طول باند آن نیز از 2 هزار و 600 متر به سه هزار و 200 متر ارتقا یافت تا یکی از باکیفیت ترین باندهای فرودگاهی کشور در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شود.

روشنایی باند فرودگاه یاسوج کامل شده و در شرایط مه و شب نیز می تواند پرواز داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1809

به "خبرنگاران تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید