حال هال سیتی با اللهیار خوش است!

به گزارش مجله دور زمین، هال سیتی در دومین حضور ثابت و متوالی مهاجم ایرانی خود به رجحان مقابل ویگان رسید.

حال هال سیتی با اللهیار خوش است!

به گزارش ورزش سه، در چارچوب ملاقاتهای هفته بیست و ششم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال سیتی که اللهیار صیادمنش را مثل مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت 18:30 امشب در استادیوم DW به مصاف ویگان قعرنشین رفت.

هال سیتی در شرایطی نیمه اول ملاقات مقابل ویگان را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت که تک گل این تیم در دقیقه 15 پس از یک ارسال از کرنر سمت چپ زمین و روی پاس اللهیار صیادمنش در شلوغی محوطه جریمه، با شوت گریوز تبدیل به گل شد تا این مهاجم ایرانی نخستین پاس گل فصل خود را بدهد.

اللهیار صیادمنش که در صحنه پاس گل کمی آسیب دیده و تا انتها نیمه اول در زمین بود، در آغاز نیمه دوم از ترکیب هال سیتی خارج شد که این تیم در دقیقه 63 گل تساوی را مقابل ویگان دریافت کرد.

در ادامه یاران صیادمنش توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و سه بار دیگر دروازه ویگان را باز نمایند تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی پُر گل برسند و شرایط خود را بهبود ببخشند.

تیم فوتبال هال سیتی که در چهار هفته پیاپی یک شکست و سه مساوی داشت، هفته قبل در حضور ثابت صیادمنش به فزونی رسید و امشب هم با بازی این بازیکن ایرانی توانست به پیروزی چهار بر یک مقابل ویگان دست پیدا کند تا 33 امتیازی گردد و در جایگاه شانزدهمِ جدول 24 تیمی چمپیونشیپ قرار بگیرد.

اللهیار صیادمنش در مسابقه امشب مقابل ویگان، هفتمین بازی فصل خود در چمپیونشیپ انگلیس را انجام داد و نخستین پاس گل فصل خود را داد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2340

به "حال هال سیتی با اللهیار خوش است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال هال سیتی با اللهیار خوش است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید