حاجی زاده: اردوی ساندای بانوان بدون استراحت پیگیری می گردد

به گزارش مجله دور زمین، مدیر تیم های ملی ووشوی بانوان گفت: ملی پوشان به تشخیص مربی و کمیته تیم های ملی یک ماه قبل از اعزام به مسابقات جهانی اندونزی تعیین می شوند.

حاجی زاده: اردوی ساندای بانوان بدون استراحت پیگیری می گردد

راضیه حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد مسابقات جهانی ووشو و حضور تیم بانوان در این رقابت ها گفت: اردوی تیم بانوان در بخش بزرگسالان در تالو از اول تیر و در ساندا از 3 مرداد شروع شده است و این تیم خود را برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی در آبان آماده می نماید. تا امروز ریزش ها صورت گرفته و در حال حاضر در بخش ساندا 6 ووشوکا ر داریم که سه نفر اعزام و در تالو از چهار نفر حاضر در اردو دو نفر راهی اندونزی می شوند.

وی اضافه کرد: در بخش ساندا الهه منصوریان، شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی و مریم هاشمی و سمانه خجسته در اردوی تیم ملی هستند. پنج نفر از آنها مدال طلای جهانی، آسیایی و بازی های آسیایی را در کارنامه دارند. در حال حاضر رقابت تنگاتنگی در اردوی تیم ملی ووشوی بانوان برای اعزام به این مسابقات وجود دارد. برای اعزام وزن را ملاک قرار داده ایم و به تشخیص مربی و کمیته تیم های ملی تقریباً یک ماه قبل از اعزام نفرات اصلی معین می شوند.

مدیر تیم های ملی ووشوی بانوان در مورد تیم تالوی بانوان گفت: در بخش تالو هانیه رجبی، حمیده برخور، فاطمه حیدری و زهرا کیانی در اردوی تیم ملی حضور دارند که سه نفر از آنها دارای مقام در دره جوانان بزرگسالان در مسابقات آسیایی و جهانی هستند.

وی در خاتمه مطرح نمود: ما سه مرحله اردوی دیگر داریم و به تشخیص مربی ساندا احتمالاً نفرات بدون استراحت تمرینات خود را ادامه می دهند. به خاطر شرایط خوبی که از نظر خوابگاه، سالن و رستوران در آموزشگاه ووشو وجود دارد، صلاح بر این است که اردوها تا زمان اعزام به صورت متمرکز در آموزشگاه ووشوی تهران برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 580

به "حاجی زاده: اردوی ساندای بانوان بدون استراحت پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی زاده: اردوی ساندای بانوان بدون استراحت پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید